Opis
Ręcznie rysowane książki Andy'ego Warhola z lat 50, powstałe w latach przed sławą, są bardzo pożądanymi klejnotami w koronie mistrza pop-artu. To portfolio zawiera skrupulatne przedruki wszystkich siedmiu książek, powielone jak najbliżej oryginału i przedstawione w skrzynce na akordeon. Wraz z przewodnikiem wielkości XL, który przedstawia życie Warhola obok jego unikalnych dzieł, ta edycja oferuje niezrównane spojrzenie na początkujący geniusz Warhola.
Marka TASCHEN jest wiodącym i najbardziej rozpoznawalnym wydawcą książek o prawdziwej sztuce, architekturze, projektowaniu, modzie, fotografii, popkulturze, stylu i podróżach. Współpracując ściśle z uznanymi kreatywnymi partnerami, firma opublikowała tysiące tytułów w kilkudziesięciu językach. Od niesamowitych kwintesencji serii Basic Art po kolekcjonerskie edycje SUMO. Misją TASCHEN pozostaje nieustanne zaangażowanie w różnorodność i innowacje. Niezależnie od tematu i ceny - od 10 do 10 000 USD - marka stara się traktować każdy temat z takim samym szacunkiem, a także produkować, projektować i pakować każdą ze swoich książek luksusowy i niepowtarzalnie.
Założona przez Benedikta Taschen w 1980 roku jako mała księgarnia z komiksami w Kolonii, dziś sprzedaje swoje książki na całym świecie. Oprócz międzynarodowej sieci dystrybucji, prywatne wydawnictwo prowadzi witrynę handlu elektronicznego i 14 markowych sklepów na całym świecie, od Beverly Hills, Nowego Jorku i Miami po Londyn, Brukselę, Paryż i Mediolan. Podczas gdy w Galerii TASCHEN w Los Angeles organizowane są rotacyjne wystawy koordynowane z programem wydawniczym. Firma ma siedzibę w Kolonii i Los Angeles, a biura regionalne w Berlinie, Hongkongu, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.
TASCHEN jest zarządzany wspólnie przez Benedikta Taschena i jego najstarszą córkę Marlene Taschen. Wydawnictwo zatrudnia zespół ponad dwieście osób oraz sieć niezależnych współpracowników, którzy pracują w działach redakcji, finansów i administracji, PR, produkcji, sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży i marketingu na całym świecie.
Ekskluzywne książki Taschen to doskonały prezent na różnego rodzaju okazje.
Atrybuty / szczegóły
SKU | TSCH-978-3-8365-6209-6 |
Producent | Taschen |
Model | Andy Warhol. Seven Illustrated Books 1952–1959 |
Autor | Reuel Golden, Nina Schleif |
Liczba stron | 284 |
język | Wielojęzykowy angielski, francuski, niemiecki |
Oprawa | Twarda |
Wymiary | 34.6 x 47.5 cm |
Zobacz katalog
Wideo
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.