Opis
Odwiedź ponownie lata 90 w ogromnym kompendium klejnotów reklamowych, które sprzedawały pokolenie X i wyżu demograficznego wszystko, od Game Boys po Boyz II Men. Sześć rozdziałów poświęconych jedzeniu, modzie, rozrywce i samochodom, strona po stronie reklam przypomina nam, jak seks i hity doprowadziły do dziesięcioletniej ironicznej, fajnej i klasycznej grafiki, która zamknęła jeden wiek i zabrała nas do następnego .
Marka TASCHEN jest wiodącym i najbardziej rozpoznawalnym wydawcą książek o prawdziwej sztuce, architekturze, projektowaniu, modzie, fotografii, popkulturze, stylu i podróżach.
Współpracując ściśle z uznanymi kreatywnymi partnerami, firma opublikowała tysiące tytułów w kilkudziesięciu językach. Od niesamowitych kwintesencji serii Basic Art po kolekcjonerskie edycje SUMO. Misją TASCHEN pozostaje nieustanne zaangażowanie w różnorodność i innowacje. Niezależnie od tematu i ceny - od 10 do 10 000 USD - marka stara się traktować każdy temat z takim samym szacunkiem, a także produkować, projektować i pakować każdą ze swoich książek pięknie i niepowtarzalnie.
Założona przez Benedikta Taschen w 1980 roku jako mała księgarnia z komiksami w Kolonii, dziś sprzedaje swoje książki na całym świecie. Oprócz międzynarodowej sieci dystrybucji, prywatne wydawnictwo prowadzi witrynę handlu elektronicznego i 14 markowych sklepów na całym świecie, od Beverly Hills, Nowego Jorku i Miami po Londyn, Brukselę, Paryż i Mediolan. Podczas gdy w Galerii TASCHEN w Los Angeles organizowane są rotacyjne wystawy koordynowane z programem wydawniczym. Firma ma siedzibę w Kolonii i Los Angeles, a biura regionalne w Berlinie, Hongkongu, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.
TASCHEN jest zarządzany wspólnie przez Benedikta Taschena i jego najstarszą córkę Marlene Taschen. Wydawnictwo zatrudnia zespół ponad dwieście osób oraz sieć niezależnych współpracowników, którzy pracują w działach redakcji, finansów i administracji, PR, produkcji, sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży i marketingu na całym świecie.
Ekskluzywne książki Taschen to doskonały prezent na różnego rodzaju okazje.
Atrybuty / szczegóły
SKU | TSCH-978-3-8365-6567-7 |
Producent | Taschen |
Model | All-American Ads of the 90s |
Autor | Steven Heller, Jim Heimann |
Liczba stron | 656 |
język | Wielojęzykowy angielski, francuski, niemiecki |
Oprawa | Twarda |
Wymiary | 19.6 x 25.5 cm |
Zobacz katalog
Wideo
Opinie
Piękna sprawa!