Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LUXURYPRODUCTS.PL
SPIS TREŚCI:
1. DEFINICJE
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
3. USŁUGI NIEODPŁATNE
4. REJESTRACJA
5. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
6. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
7. KOSZT, SPOSÓB, TERMIN DOSTAWY TOWARU ORAZ ODBIÓR
8.1. REKLAMACJA TOWARU - Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży - Konsument
8.2. Reklamacja Usługi nieodpłatnej
9. GWARANCJA
10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (Konsument)
11. REKLAMACJA TOWARU – Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Przedsiębiorcy
12. BONY ZAKUPOWE
13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
14. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
15. ZAGADNIENIA TECHNICZNE
16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sklep Internetowy www.luxuryproducts.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z Serwisu LUXURY PRODUCTS oraz warunki świadczenia przez LUXURY PRODUCTS CYLWIK SP. J. na rzecz Użytkowników Usług w Serwisie, w tym Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez LUXURY PRODUCTS CYLWIK SP. J. z siedzibą w Białymstoku (15-502) przy ul. Plażowa 67, za pośrednictwem sklepu internetowego luxuryproducts.pl oraz określa zasady i warunki świadczenia przez wskazaną spółkę usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
1. Definicje
1) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2) Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę (pośrednikiem – Dostawca) zamówionego Towaru.
3) Dostawca – podmiot, z którym Sprzedawca współpracuje w zakresie wykonania Umowy sprzedaży (partnerzy zajmujący się usługami kurierskimi).
4) Hasło - ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta.
5) Konto – zindywidualizowany dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz na Stronie Internetowej Sklepu, po dokonaniu uprzedniej Rejestracji.
6) Klient - podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży; będący osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
7) Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
8) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną ww. działalnością.
9) Przedsiębiorca na prawach Konsumenta –osoba fizyczna zawierająca umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
10) Partnerzy Serwisu – przedsiębiorca prowadzący Sklep Internetowy lub prezentujący Towar, współpracujący ze Sprzedawcą na podstawie umowy o współpracy w ramach Serwisu LUXURY PRODUCTS lub umowy o korzystanie z usług oferowanych w ramach Serwisu;
11) Rejestracja – czynności dokonywane zgodnie z Regulaminem w sposób określony na Stronie Internetowej Sklepu umożliwiające korzystanie ze wszystkich jego funkcjonalności.
12) Regulamin- niniejszy dokument.
13) Sprzedawca - LUXURY PRODUCTS CYLWIK SPÓŁKA JAWNA (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Plażowa 67 15-502 Białystok wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000516574, sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 5423238705, REGON 200869111, adres poczty elektronicznej: biuro@luxuryproducts.pl
14) Serwis LUXURY PRODUCTS - prowadzony przez LUXURY PRODUCTS CYLWIK SPÓŁKA JAWNA pod adresem internetowym https://www.luxuryproducts.pl/ serwis internetowy, zawierający funkcjonalności udostępnione przez Sprzedawcę, w tym służący prezentacji, promocji, reklamie i sprzedaży Towarów.
15) Sklep Internetowy - funkcjonalność Serwisu LUXURY PRODUCTS, za pośrednictwem której można złożyć Zamówienie (kupić Towar).
16) Towar - rzecz przedstawiona przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu LUXURY PRODUCTS, mogąca być przedmiotem Umowy sprzedaży.
17) Trwały nośnik informacji - materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do niezmienionej postaci informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą.
18) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
2. Postanowienia ogólne
1) Nazwa Luxury Products oraz pozostałe nazwy i oznaczenia indywidualizujące Sprzedawcę oraz świadczone przez niego usługi stanowią przedmiot przysługujących ww. autorskich praw majątkowych oraz praw własności przemysłowej. Właściciel oraz odpowiednie podmioty są wyłącznie uprawnione do rozporządzania ww. nazwami i oznaczeniami oraz korzystania z nich. Klient nie jest uprawniony do korzystania z ww. oznaczeń oraz nazw w żaden sposób bez uprzednio wyrażonej pisemnej zgody Sprzedawcy lub odpowiedniego podmiotu.
2) Przyjęty na Stronie Internetowej Sklepu wybór i układ prezentowanych w nim treści stanowi samoistny przedmiot ochrony w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z tym Sprzedawca zwraca uwagę na konieczność respektowania praw własności intelektualnej, praw autorskich i praw pokrewnych.
3) Na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczane są treści, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy oraz treści, do których prawa autorskie przysługują innym podmiotom, co wynika w szczególności z zamieszczonych stosownych not.
4) Wyłączną własnością Sprzedawcy jest zawartość Strony Internetowej Sklepu, jego forma graficzna, użyte sposoby prezentacji, prawa autorskie majątkowe i niemajątkowe do Strony Internetowej Sklepu, prawa do elementów tekstowych, aplikacji, zdjęć, baz danych, elementów graficznych z zastrzeżeniem wskazanych, które są własnością osób trzecich. Korzystanie usług Strony Internetowej Sklepu przez Klienta nie uprawnia go do nabycia żadnych ze wskazanych wyżej praw.
5) Zakazane jest wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
6) W ramach Serwisu umożliwia się Klientowi m.in.:
a) uzyskiwanie informacji o oferowanych Towarach,
b) porównanie cen oferowanych Towarów,
c) zakup Towaru,
d) dostęp do Konta po zarejestrowaniu się w Serwisie, w tym gromadzenie i dostęp do historii oraz statusów zamówień,
e) korzystanie z innych Usług, w tym otrzymywania Newslettera.
3. Usługi nieodpłatne
1) Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące usługi nieodpłatne:
a) formularz kontaktowy,
b) prowadzenie Konta,
c) Newsletter.
2) Usługi świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3) Możliwy jest wybór i zmiana rodzaju, form oraz dostępności do wymienionych w punkcie 1 usług. Sprzedawca poinformuje Klientów o ewentualnych zmianach bądź nowościach w usługach w sposób określony w Regulaminie.
4) Dzięki usłudze formularza kontaktowego możliwe jest wysłanie wiadomości, zapytania bądź uwag do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi następuje poprzez zaprzestanie wysyłania wiadomości do Sprzedawcy.
5) Usługa prowadzenia Konta dostępna jest po dokonaniu przez Klienta Rejestracji. Obszar udostępniony Klientowi, zawiera jego dane osobowe i kontaktowe oraz informacje o jego działaniach w ramach Strony Internetowej Sklepu. Dostęp do Konta możliwy jest po wpisaniu poprawnego e-maila i hasła. Klient może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta. W przypadku zgłoszenia wskazanego żądania, Konto zostanie usunięte do 7 dni od zgłoszenia żądania.
6) Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy, w tym w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu. Zablokowanie dostępu do Konta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta przy Rejestracji.
7) Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej wiadomości zawierających informacje o nowych usługach lub produktach przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Sprzedawcy. Zasady korzystania z usługi Newsletter w Załączniku nr 4 do Regulaminu.
4. Rejestracja
1) Klient ma możliwość:
a) korzystania z Serwisu bez dokonywania rejestracji bądź logowania;
b) dokonania rejestracji w Serwisie za pomocą dostępnych narzędzi i logowania się w Serwisie z wykorzystaniem danych dostępowych ustalonych podczas Rejestracji.
2) Rejestracja lub logowanie umożliwiają zapamiętanie w Serwisie danych Klienta celem dogodniejszego korzystania z usług Serwisu.
3) Klient chcący skorzystać z usługi Konta, obowiązany jest dokonać Rejestracji. Konto pozwala między innymi na monitorowanie zamówień oraz ich historii w związku z realizacją usługi.
4) Rejestracja nie jest koniecznym elementem złożenia zamówienia Towaru dostępnego w Sklepie Internetowym.
5) Aby skorzystać z usługi Konta, Klient powinien wypełnić formularz udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
6) Klient dokonując Rejestracji może i powinien zapoznać się z Regulaminem. Treść Regulaminu Klient może zaakceptować poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w trakcie Rejestracji. Zaakceptowanie Regulaminu jest warunkiem koniecznym założenia Konta.
7) Niedozwolone jest posługiwanie się przez Klienta w procesie Rejestracji danymi innych osób, w tym cudzymi adresami e-mail. Posługiwanie się nieprawdziwymi, nieprawidłowymi bądź niepełnymi danymi lub też danymi innych osób stanowi podstawę rozwiązania Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
8) Po przesłaniu uzupełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę oraz inne wymagane prawem informacje. Rezygnacja z rejestracji w Serwisie jest możliwa przez pomocy linku umieszczonego w wiadomości e-mail Serwisu (potwierdzeniu rejestracji) lub poprzez wysłanie wiadomości na zasadach opisanych punkcie 9.2. ust. 1 Regulaminu. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną a Konto Klienta staje się aktywne.
9) Założenie więcej niż jednego Konta przez Klienta wymaga zgody wyrażonej przez Sprzedawcę. Konta o zduplikowanych danych są podstawą do ich usunięcia. Zakazuje się korzystania z cudzych Kont oraz udostępniania ich osobom trzecim.
5. Warunki zawierania umowy sprzedaży
1)Informacje zawarte w Serwisie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Są one zaproszeniem Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2) Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Serwisu Sklepu Internetowego lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dodatkowo Klient może składać zamówienia za pośrednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych w Serwisie Sklepu Internetowego.
3) Klient składający zamówienie za pośrednictwem Serwisu Sklepu Internetowego, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" przy danym Towarze prezentowanym w Serwisie Sklepu Internetowego. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „TWOIM KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
4) Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany przez Sprzedawcę w Serwisie Sklepu Internetowego. Podczas rozmowy telefonicznej Klient wskazuje Sprzedawcy nazwę Towaru, ilość Towaru jaką chciałby zamówić oraz określa sposób i adres Dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje swój adres poczty elektronicznej lub inny adres korespondencyjny w celu potwierdzenia przez Sprzedawcę treści proponowanej umowy oraz potwierdzenia zamówienia – w razie gdyby doszło do zawarcia Umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Każdorazowo podczas rozmowy telefonicznej, a następnie poprzez pocztę elektroniczną Sprzedawca informuje Klienta o cenie łącznej wybranych Towarów oraz łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie Klient zobowiązany byłby ponieść, gdyby doszło do zawarcia Umowy sprzedaży.
5) Sprzedawca potwierdza Klientowi treść zaproponowanej Umowy sprzedaży, utrwaloną – według wyboru Klienta - na papierze, bądź w formie wiadomości elektronicznej – przy czym potwierdzenie następuje przed zawarciem Umowy sprzedaży.
6) Oświadczenie Klienta o zawarciu Umowy sprzedaży, złożone przez niego po otrzymaniu od Sprzedawcy potwierdzenia, o którym mowa powyżej w punkcie 5, jest utrwalone na papierze lub innym Trwałym nośniku.
7) Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail podany przez Sprzedawcę w Serwisie Sklepu Internetowego. Klient w wiadomości przesyłanej do Sprzedawcy, podaje w szczególności: nazwę Towaru oraz jego ilość oraz swoje dane teleadresowe. Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wskazanej wiadomości, Sprzedawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając swoje dane rejestrowe, cenę wybranych Towarów oraz możliwe formy płatności oraz sposób Dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu Umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar. Na podstawie podanych przez Sprzedawcę informacji, Klient może złożyć zamówienie, przesyłając wiadomość elektroniczną do Sprzedawcy wskazując wybraną formę płatności oraz sposób Dostawy.
8) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego, w którym Towar zostanie wykonany według jego specyfikacji lub będzie służył zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W tym celu, Klient kompletując wstępne zamówienie, może wybrać model Towaru, którym jest zainteresowany spośród przedstawionych przez Sprzedawcę w Serwisie Sklepu Internetowego, określając jego właściwości lub nadając cechy ściśle związane z jego osobą, w szczególności: kolor, rodzaj tkaniny, wymiary, grawer, itp. Klient po skompletowaniu wstępnego zamówienia składa Sprzedawcy zapytanie o wycenę przesyłając wiadomość elektroniczną na podany przez Sprzedawcę adres poczty elektronicznej. Przez wysyłanie wiadomości elektronicznej do Sprzedawcy, Klient składa zapytanie o bezpłatny projekt obejmujący wstępne zamówienie.
9) Sprzedawca po otrzymaniu wstępnego zamówienia przesyła do Klienta wiadomość zwrotną, informując o tym, czy wykonanie wstępnego zamówienia jest możliwe, a jeśli jest to możliwe - przesyła projekt Towaru w formie pliku graficznego, zgodnie ze wstępnym zamówieniem, za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając możliwe formy płatności oraz Dostawy. Klient może zaakceptować przesłany projekt lub go odrzucić poprzez wysłanie wiadomości drogą elektroniczną do Sprzedawcy wskazując wybrany sposób Dostawy oraz formę płatności. Klient składa w ten sposób zamówienie. Każdorazowo przed wysyłaniem zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.
10) Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
11) Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w punkcie 10 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
12) W uzasadnionych przypadkach, w tym przypadku wysokiej ceny Towaru, Sprzedawca może zastosować szczególny tryb składania zamówienia, w którym to Klient zobowiązany będzie do zapłacenia zaliczki warunkującej złożenie zamówienia. O konieczności uiszczenia zaliczki Klient zostanie poinformowany w trakcie składania zamówienia.
13) Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.
6. Sposoby i terminy płatności
1) Ceny w Serwisie Sklepu Internetowego zamieszczone przy Towarze są cenami brutto (PLN) i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. Klient będzie poinformowany o pozostałych kosztach przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
2) Klient może skorzystać z następujących form płatności:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (UWAGA: realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
b) płatność za pobraniem (UWAGA: realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia)
c) PayPal (UWAGA: realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy).
d) PayU – szybka płatność.
3) W sytuacji gdy Klient wybrał formę przedpłaty, zobowiązany jest dokonać płatności za zamówienie w wysokości odpowiadającej zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych.
4) W sytuacji, gdy Klient nie wywiąże się z obowiązku płatności w terminie określonym w ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności oraz informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy zgodnie z art. 491 i art. 492 ustawy Kodeks Cywilny.
7. Koszt, sposób, termin dostawy Towaru oraz odbiór
1) Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Dostawa poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest możliwa, po skierowaniu przez Klienta zapytania w przedmiocie ceny Dostawy Towaru, którym jest zainteresowany. Sprzedawca w wiadomości zwrotnej, informuje wówczas o kosztach Dostawy Towaru.
2) Sprzedawca dokłada należytej staranności, by Towar dostarczyć bez wad.
3) Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o dostępności towaru oraz o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia.
4) Towar dostarczany jest za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany przez Klienta.
5) W dniu wysłania Towaru do Klienta na adres jego poczty elektronicznej Sprzedawca przekazuje informację o nadaniu przesyłki.
6) Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
7) Sprzedawca, zgodnie z ustaleniami z Klientem:
- dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczony Towar albo
- kieruje przy pomocy poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta fakturę VAT obejmującą dostarczany Towar.
8) W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W sytuacji zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
8.1. Reklamacja Towaru
Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży - Konsument
1) Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
2) Towar jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
- opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
- przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
3) Towar celem uznania za zgodny z Umową sprzedaży, musi:
- nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
- występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a)nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć;
b)przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób;
c)publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy sprzedaży;
- być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
- być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
4) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w ust. 4 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową określonych w ust. 4 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
5) Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, w sytuacji gdy:
- zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność;
- niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią (w przypadku Towaru z elementami cyfrowymi).
6) Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.
7) Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy (ust. 12 niniejszego punktu). Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z Umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
8) Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z Umową sprzedaży.
9) Koszty napraw lub wymiany Towaru ponosi Sprzedawca.
10) Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
11) Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
12) Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, w sytuacji gdy:
-Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
-Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
-brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży;
- brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia konsumenta przez Sprzedawcę.
13) Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.
14) W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca natomiast cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
15) Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację związaną z Towarem w dogodnej dla siebie formie. Reklamacja może w szczególności zostać złożona przez Klienta w następujący sposób
a) pisemnie na adres: Białystok (15-502) ul. Plażowa 67
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luxuryproducts.pl
16) Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.
8.2. Reklamacja Usługi nieodpłatnej
1) Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usługi nieodpłatnej świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:
a) pisemnie na adres: Białystok (15-502) ul. Plażowa 67
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luxuryproducts.pl
2) W treści reklamacji powinny znaleźć się informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w tym rodzaju i daty wystąpienia problemu.
b) dane kontaktowe Klienta składającego reklamację.
2) Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi.
9. Gwarancja
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru. W przypadku takich Towarów, informacja dotycząca istnienia oraz treści gwarancji jest prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
10. Odstąpienie od umowy (Konsument)
1) Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2) Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
3) Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony w Załączniku do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4) Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
5) W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, uważana jest ona za niezawartą.
6) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. W sytuacji gdy Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru.
8) W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9) W przypadku, gdy ze względu na charakter Towaru, nie może on być odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy w Serwisie Sklepu Internetowego.
10) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania ze wskazanej rzeczy w sposób wykraczający poza uznany za konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
11) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Konsument może wyrazić zgodę na inny sposób zwrotu płatności, o ile nie wiąże się to dla niego z dodatkowymi kosztami.
12) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do Umowy sprzedaży, w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
13) Sprzedawca zwraca uwagę, że za Towary nie podlegające zwrotowi w szczególności uważa się te, których dalsza odsprzedaż będzie w zasadzie niemożliwa albo bardzo utrudniona z uwagi na jego wykonanie według specyfikacji Klienta, w sposób odróżniający się od rzeczy normalnie wykonywanych w toku procesu produkcyjnego albo dopasowanych do indywidualnych potrzeb Konsumenta. Co istotne, nawet dostępność produktu w standardowej ofercie nie wyklucza możliwości uznania go za Towar niepodlegający zwrotowi. Dodatkowo, Sprzedawca zwraca uwagę, iż Towary wykonane ręcznie mogą minimalnie różnić się w detalach oraz wymiarach.
13) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów sprzedaży, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
14) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie Usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia Usługi dodatkowej, że po spełnieniu tego świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
15) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów sprzedaży, w których Towarem jest rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami.
16) Postanowienia niniejszego punktu Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
11. Reklamacja Towaru – odpowiedzialność Sprzedawcy względem Przedsiębiorcy
1) Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Towar ma wadę (rękojmia).
2) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
3) Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może:
-złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia;
-żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
4) Przedsiębiorca może zgłosić Sprzedawcy reklamację związaną z Towarem w dogodnej dla siebie formie. Reklamacja może w szczególności zostać złożona przez Przedsiębiorcę w następujący sposób:
a) pisemnie na adres: Białystok (15-502) ul. Plażowa 67
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luxuryproducts.pl
5) Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.
6) Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami innymi niż Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego takim Przedsiębiorcą.
7) Postanowienia punktu 8.1. ust. 1-14 Regulaminu stosuje się do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
12. Bony zakupowe
1) Sprzedawca oferuje bony zakupowe, za pomocą których można dokonywać zakupów na Stronie Internetowej Sklepu. Wydawcą bonów zakupowych jest Sprzedawca.
2) Klient, po zakończeniu procedury zamówienia, otrzymuje bon w postaci karty, zapakowanej w kopertę, z potwierdzeniem nominału i zakupu w postaci noty księgowej i pieczątki Sprzedawcy.
3) Bon posiada następujące cechy:
a) okres ważności bonu zakupowego wynosi 24 miesiące od daty zakupu,
b) bon niewykorzystany w terminie traci ważność,
c) bon zakupowy nie podlega wymianie na środki pieniężne i nie może zostać zwrócony wydawcy,
d) bon zakupowy może być wykorzystany w celu zakupu towarów wyłącznie w Sklepie Internetowym Sprzedawcy,
e) bon zakupowy posiada indywidualny i niepowtarzalny kod, który umożliwia, po wpisaniu kodu przy zamówieniu towaru w panel „TWÓJ KOSZYK”, zapłatę za zamówione towary.
4) Gdy wartość zamówienia jest wyższa niż kwota bonu zakupowego, jej posiadacz zobowiązany jest do zapłaty powstałej różnicy dostępną w Sklepie Internetowym formą płatności.
5) Posiadacz bonu zakupowego może z niego skorzystać wielokrotnie, aż do wyczerpania kwoty ujętej w nominale bonu.
6) W przypadku zwrotu towaru zakupionego przy użyciu bonu zakupowego posiadacz otrzyma rekompensatę w formie nowego bonu zakupowego o wartości odpowiadającej cenie zwracanego towaru.
7) Nabywca bonu zakupowego powinien poinformować przyszłego użytkownika bonu o postanowieniach Regulaminu dotyczących bonów zakupowych oraz sposobie zamówienia.
8) Wydawca nie ponosi odpowiedzialności odszkodowawczej wobec nabywcy bonu, które został następnie utracony i wykorzystany przez osobę nieuprawnioną.
13. Ochrona danych osobowych
Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności, obowiązek informacyjny wynikający z RODO.
14. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
1) Klient i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn. Strony zachowują prawa nabyte przed rozwiązaniem umowy.
2) Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość. Sposób oświadczenia powinien umożliwić zapoznanie się Sprzedawcy z wolą Klienta. Świadczenie usług w ramach Konta w Serwisie ma charakter bezterminowy, jednakże Zarejestrowanemu Klientowi przysługuje prawo rozwiązania Umowy (zamknięcie Konta) w każdym czasie.
3) Oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną można złożyć pisemnie przesyłając je na adres LUXURY PRODUCTS CYLWIK SPÓŁKA JAWNA (adres siedziby i adres do korespondencji: Białystok (15-502) ul. Plażowa 67 lub na adres poczty elektronicznej: biuro@luxuryproducts.pl.
4) Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji. Z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, Umowa może zostać rozwiązana w trybie natychmiastowym, gdy: 1) Klient narusza postanowienia Regulaminu, bądź zaakceptowanych przez Klienta odrębnych regulaminów Usług, lub 2) stwierdzono, że podanie przez Klienta dane lub oświadczenia są nieprawdziwe, nieaktualne, nieprawidłowe bądź niepełne lub też są to dane innych osób, lub 3) działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię lub w inny sposób istotnie szkodzą LUXURY PRODUCTS CYLWIK SPÓŁKA JAWNA. W innych niż wskazane powyżej sytuacjach LUXURY PRODUCTS uprawniona jest do rozwiązania Umowy z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
15. Zagadnienia techniczne
1) Sprzedawca dokłada należytej staranności dla zapewnienia prawidłowego i nieprzerwanego funkcjonowania Strony Internetowej Sklepu oraz wykonywania prawidłowo usług. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca to:
a) komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
b) przeglądarka internetowa zainstalowana na urządzeniu z dostępem do Internetu,
c) włączona w przeglądarce internetowej obsługa plików Cookies,
d) posiadanie adresu poczty elektronicznej i dostęp do niego.
2) Złożenie zamówienia na Towar dostępny na Strony Internetowej Sklepu możliwy jest również przez telefon. Koniecznym do tego jest posiadania przez aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
3) W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, Strona Internetowa Sklepu wykorzystuje pliki Cookies. Zasady korzystania z plików Cookies szczegółowo określa Polityka dotycząca plików cookies.
4) W przypadku wystąpienia awarii i błędów technicznych spowodowanych kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem, Sprzedawca podejmie działania pozwalające w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych w stosunku do Klientów Serwisu. Informacje o przerwach technicznych, awariach i błędach będą umieszczane na poziomie strony głównej Serwisu.
5) Konieczne przerwy techniczne planowane będą w miarę możliwości w godzinach nocnych, celem zminimalizowania ich skutków wobec Klientów.
6) Za awarię techniczną uznaje się sytuację, w której zdecydowana większość Klientów utraciła możliwość korzystania z podstawowych funkcjonalności Serwisu. Za błąd techniczny uznaje się każdy problem techniczny związany z funkcjonowaniem Serwisu inny niż wskazany w zdaniu pierwszym.
7) W przypadku wystąpienia awarii technicznej lub błędu technicznego w trakcie dokonywania zakupu przez Klienta, co spowoduje w szczególności niezakończenie transakcji, Sprzedawca skontaktuje się indywidualnie z Kupującym.
16. PROGRAMY PARTNERSKIE
Serwis LUXURY PRODUCTS obok prowadzonej sprzedaży, informuje również o ofertach handlowych Partnerów Serwisu.
Zakres usług świadczonych przez Serwis w ramach programów partnerskich:
1) Uzyskiwanie informacji o Towarach oferowanych przez Partnerów Serwisu;
2) Przejście na strony sklepów promowanych w serwisie LUXURY PRODUCTS;
Serwis LUXURY PRODUCTS dokłada wszelkich starań, aby prezentowane informacje o Towarach Partnerów Serwisu były przedstawiane zgodnie z aktualnym stanem faktycznym. W celu sprawdzenia aktualności ceny, opisu oraz dostępności Towaru, Klient powinien przejść do witryny internetowej Partnera Serwisu, z którego dana oferta pochodzi.
W razie jakichkolwiek wątpliwości Klient powinien kontaktować się bezpośrednio z Partnerem Serwisu, z którego dana oferta Towaru pochodzi. Serwis LUXURY PRODUCTS zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice w cenie lub opisie Towaru pomiędzy informacją prezentowaną w serwisie LUXURY PRODUCTS i na stronie internetowej Partnera Serwisu;
Transakcja sprzedaży pomiędzy Klientem i Partnerem Serwisu odbywa się na warunkach określonych przez Partnera Serwisu i powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Serwis LUXURY PRODUCTS nie odpowiada za treść ofert prezentowanych przez Partnerów Serwisu, a także za przebieg ewentualnych transakcji sprzedaży, w szczególności nie odpowiada:
1) za zgodność wykonania umowy z treścią informacji prezentowanej w serwisie LUXURY PRODUCTS ,
2) z tytułu realizacji zamówienia złożonego u Partnera Serwisu,
3) z tytułu rękojmi, gwarancji ani za sposób wykonania, niewykonania czy też nienależytego wykonania przez Partnera Serwisu obowiązku lub obowiązków wynikających z umowy sprzedaży Towaru lub przepisów prawa,
4) za jakość, bezpieczeństwo, legalność Towarów, a także prawdziwość i rzetelność ich opisu prezentowanych w Serwisie przez Partnerów Serwisu.
17. Postanowienia końcowe
1) Treść Regulaminu może być utrwalona przez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
2) Postanowienia odrębnych regulaminów określających zasady oraz zakres świadczenia poszczególnych Usług stanowią regulacje szczególne względem regulacji ujętych w Regulaminie, o ile nie postanowiono inaczej. W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi postanowieniami Regulaminu a postanowieniami odrębnych regulaminów, o których mowa w ust. 2 pierwszeństwo mają postanowienia tych odrębnych regulaminów, o ile nie postanowiono inaczej.
3) W przypadku stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Regulaminu jest z jakichkolwiek powodów, w części lub w całości, dotknięte sankcją nieważności, Usługodawca zobowiązuje się do dokonania takich zmian jego treści, by nieważność ową usunąć. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu nie ma wpływu na ważność pozostałych jego postanowień. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym ustawy – Kodeks cywilny, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta.
4) Prawem właściwym dla rozstrzygnięcia wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
5) W przypadku powstania sporu związanego z zawartą Umową sprzedaży lub umową świadczenia usług drogą elektroniczną, strony będą dożyły do rozwiązania sprawy w sposób polubowny.
6) Wszelkie spory pomiędzy stronami Umowy rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Klienci będący Konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce KONSUMENCI „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” oraz http://www.bialystok.wiih.gov.pl/konsumenci/sad-polubowny/ .
Użytkownicy będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. LUXURY PRODUCTS CYLWIK SP. J. zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad oraz zakresu świadczenia poszczególnych Usług w odrębnych regulaminach.
8) Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. W przypadku Klienta, który zawarł na podstawie Regulaminu umowę o charakterze ciągłym (dotyczy np. Konta), zmieniony Regulamin będzie go obowiązywać, po uprzednim poinformowaniu przez Sprzedawcę drogą wiadomości przesłanej elektronicznie o zmianie Regulaminu (zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu), gdy ten zaakceptuje zmiany. Wiadomość zostanie przesłana na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy łączącej strony (nie dotyczy Umowy sprzedaży a umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną).
9) Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed 01.01.2023 r. realizowane będą na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu składania zamówienia przez Klienta.
10) Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
11) Regulamin zawiera następujące Załączniki, które stanowią jego integralną część:
a) Załącznik nr 1 do Regulaminu – INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY - POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY WRAZ Z FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY;
b) Załącznik nr 2 do Regulaminu – Polityka Prywatności, obowiązek informacyjny wynikający z RODO;
c) Załącznik nr 3 do Regulaminu – Cookies;
d) Załącznik nr 4 do Regulaminu – Newsletter.
12) Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2023 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu – INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY - POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY WRAZ Z FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Załącznik nr 2 do Regulaminu – Polityka Prywatności, obowiązek informacyjny wynikający z RODO
Załącznik nr 3 do Regulaminu – Cookies
Załącznik nr 4 do Regulaminu - Newsletter
POPRZEDNI REGULAMIN - PDF