• Skontaktuj się z nami
  • biuro@luxuryproducts.pl
  • +48 660 777 937
  • Skontaktuj się z nami
  • biuro@luxuryproducts.pl
  • +48 660 777 937

Zwroty i reklamacje


                                                                                                                                         



ZWROT

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza sklepem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

4. Wypełnij formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres biuro@luxuryproducts.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie na adres biuro@luxuryproducts.pl maila) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.

5. Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy prześlemy je do działu zwrotów /reklamacji i poinformujemy Cię o szczegółach dotyczących zwrotu towarów

6. Sklep LuxuryProducts.pl gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie towaru, jeśli zachowane zostaną poniższe warunki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

7. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli  Kupujący spełnia poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone i nie będą nosiły oznak użytkowania
  • dołączony zostanie wypełniony formularz zwrotu
  • produkt nie był grawerowany, oznakowany, spersonalizowany do wymagań Kupującego na jego specjalne zamówienie.

( zgodnie z art. 38. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

8. W przypadku, gdy Kupujący zwróci produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, LuxuryProducts zastrzega możliwośc odesłania produkt na koszt Kupującego.

9. Zwrot i wymiana towaru nie dotyczy podmiotów prawnych i osób prowadzących działalność gospodarczą - w przypadku zakupu towaru na fakturę VAT.


                                                                                                                          REKLAMCJE

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:


2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


3. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luxuryproducts.pl lub też pisemnie na adres: ul. Raginisa 9/10A, 15 –161 Białystok. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres.


4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.


5. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


6. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:


4. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luxuryproducts.pl lub też pisemnie na adres: ul. Raginisa 9/10A, 15 –161 Białystok.


5. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

  • wad fabrycznych
  • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
  • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu


6. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.


7. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób.




USZKODZENIE PRZESYŁKI KURIERSKIEJ W TRANSPORCIE 

1. UWAGA! W sytuacji, gdy przesyłka kurierska została uszkodzona podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia, a następnie skontaktować się z nami. Protokół uszkodzenia jest podstawą reklamacji.

2. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską i umówić się na przyjazd Kuriera w celu spisania protokołu.

3. Do momentu spisania protokołu nie wolno wyrzucać jakichkolwiek elementów opakowania np. folii bąbelkowej, a nawet papieru pakowego. Może to bowiem skutkować automatycznym odrzuceniem reklamacji przez firmę kurierską.

4. Protokół uszkodzenia należy pilnie do nas odesłać wraz z resztą dokumentów reklamacyjnych, tak abyśmy mogli w termienie 7 dni od zdarzenia zgłosić reklamację firmie doręczającej przesyłkę. Prosimy nie składać samodzielnie reklamacji, ponieważ uniemożliwi nam to wysyłkę nowego towaru bez oczekiwania na odpowiedź na reklamację ze strony firmy kurierskiej( procedura reklamacyjna UPS/DPD może byc rozpatrywana w czasi 14-21dni).


Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,
Informujemy, że na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np.: Cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, telefon itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz tutaj link. Zapoznaj się ze wskazanymi informacjami lub kliknij przycisk: ”Przejdź do sklepu”.