Zwroty i reklamacje
ZWROT
1. Zgodnie z obowiązującymi
przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza sklepem ma prawo
do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania
przyczyny i ponoszenia kosztów.
2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie
14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa
towarem.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.
4. Wypełnij formularz zwrotu
zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na
adres biuro@luxuryproducts.pl lub prześlij jednoznaczne oświadczenie
(np. poprzez przesłanie na adres biuro@luxuryproducts.pl maila) z
imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie
produkty życzysz sobie zwrócić.
5. Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od
umowy prześlemy je do działu zwrotów /reklamacji i poinformujemy Cię o
szczegółach dotyczących zwrotu towarów
6. Sklep LuxuryProducts.pl gwarantuje zwrot kwoty równej zapłaconej cenie towaru, jeśli zachowane zostaną poniższe warunki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
7. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli Kupujący spełnia poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone i nie będą nosiły oznak użytkowania
- dołączony zostanie wypełniony formularz zwrotu
- produkt nie był grawerowany, oznakowany, spersonalizowany do wymagań Kupującego na jego specjalne zamówienie.
( zgodnie z art. 38. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8. W przypadku, gdy Kupujący zwróci produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, LuxuryProducts zastrzega możliwośc odesłania produkt na koszt Kupującego.
9. Zwrot i wymiana towaru nie dotyczy podmiotów prawnych i osób prowadzących działalność gospodarczą - w przypadku zakupu towaru na fakturę VAT.
REKLAMCJE
1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego
osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z
działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z
Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z
dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
3. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz
zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@luxuryproducts.pl
lub też pisemnie na adres: ul. Elewatorska 7b, 15-620 Białystok. Gdy
jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową
należy go również dostarczyć na powyższy adres.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest
wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny
sposób.
5. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca
informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie
ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z
niezgodności towaru z umową.
6. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez
Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu
Internetowego:
4. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za
pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z
działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w
szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@luxuryproducts.pl lub też pisemnie na adres: ul. Elewatorska 7b, 15-620 Białystok.
5. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i
okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i
daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i
przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
6. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
7. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany
przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób.
USZKODZENIE PRZESYŁKI KURIERSKIEJ W TRANSPORCIE
1. UWAGA! W sytuacji, gdy przesyłka kurierska została uszkodzona podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia, a następnie skontaktować się z nami. Protokół uszkodzenia jest podstawą reklamacji.
2. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską i umówić się na przyjazd Kuriera w celu spisania protokołu.
3. Do momentu spisania protokołu nie wolno wyrzucać jakichkolwiek elementów opakowania np. folii bąbelkowej, a nawet papieru pakowego. Może to bowiem skutkować automatycznym odrzuceniem reklamacji przez firmę kurierską.
4. Protokół uszkodzenia należy pilnie do nas odesłać wraz z resztą dokumentów reklamacyjnych, tak abyśmy mogli w termienie 7 dni od zdarzenia zgłosić reklamację firmie doręczającej przesyłkę. Prosimy nie składać samodzielnie reklamacji, ponieważ uniemożliwi nam to wysyłkę nowego towaru bez oczekiwania na odpowiedź na reklamację ze strony firmy kurierskiej( procedura reklamacyjna UPS/DPD może byc rozpatrywana w czasi 14-21dni).
- REKLAMACJA - WZÓR PDF userfiles/file/dok_reklamacyjny.pdf
- FORMULARZ ZWORTU - WZÓR PDF userfiles/file/Formularz%20Zwrotu%20(2).pdf