Książka The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890–1959 - Taschen

Wyjątkowe książki i albumy Taschen. 

463,00 zł

SKU: TSCH-978-3-8365-6307-9

Dostępność produktu: Na zamówienie - OD 2 TYGODNI DO 5 TYGODNI,TERMIN MOŻE ZOSTAĆ WYDŁUŻONY W ZALEŻNOŚCI OD DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU NA MAGAZYNIE PRRODUCENTA.

Zobacz inne produkty z kategorii Książki o architekturze i projektowaniu lub producenta Taschen z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

W tym pierwszym, obszernym tomie Jens Müller śledzi 70 lat projektowania graficznego, projektantów i rozwoju od końca XIX wieku poprzez boom gospodarczy po II wojnie światowej, obejmujący projekty, które byłyby podstawą do dalszych rewolucji. Zroku na rok rozwijają się aspekty i funkcje setek przełomowych projektów, wiodących w branży profili, a także wizualnymi harmonogramami każdej dekady.

Marka TASCHEN jest wiodącym i najbardziej rozpoznawalnym wydawcą książek o prawdziwej sztuce, architekturze, projektowaniu, modzie, fotografii, popkulturze, stylu i podróżach. Współpracując ściśle z uznanymi kreatywnymi partnerami, firma opublikowała tysiące tytułów w kilkudziesięciu językach. Od niesamowitych kwintesencji serii Basic Art po kolekcjonerskie edycje SUMO. Misją TASCHEN pozostaje nieustanne zaangażowanie w różnorodność i innowacje. Niezależnie od tematu i ceny - od 10 do 10 000 USD - marka stara się traktować każdy temat z takim samym szacunkiem, a także produkować, projektować i pakować każdą ze swoich książek pięknie i niepowtarzalnie. 

Założona przez Benedikta Taschen w 1980 roku jako mała księgarnia z komiksami w Kolonii, dziś sprzedaje swoje książki na całym świecie. Oprócz międzynarodowej sieci dystrybucji, prywatne wydawnictwo prowadzi witrynę handlu elektronicznego i 14 markowych sklepów na całym świecie, od Beverly Hills, Nowego Jorku i Miami po Londyn, Brukselę, Paryż i Mediolan. Podczas gdy w Galerii TASCHEN w Los Angeles organizowane są rotacyjne wystawy koordynowane z programem wydawniczym. Firma ma siedzibę w Kolonii i Los Angeles, a biura regionalne w Berlinie, Hongkongu, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.

TASCHEN jest zarządzany wspólnie przez Benedikta Taschena i jego najstarszą córkę Marlene Taschen. Wydawnictwo zatrudnia zespół ponad dwieście osób oraz sieć niezależnych współpracowników, którzy pracują w działach redakcji, finansów i administracji, PR, produkcji, sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży i marketingu na całym świecie.

Eleganckie książki Taschen to doskonały prezent na różnego rodzaju okazje. 

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU TSCH-978-3-8365-6307-9
Producent Taschen
Model The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890–1959
Autor Jens Müller, Julius Wiedemann
Liczba stron 480
język Wielojęzykowy angielski, francuski, niemiecki
Dostępne wersje językowe włoski, hiszpański
Oprawa Twarda
Wymiary 24.6 x 37.2 cm

Zobacz katalog

Wideo

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.