Książka The Grand Tour. The Golden Age of Travel - Taschen
Inspirujące książki i albumy Taschen.
SKU: TSCH-978-3-8365-4977-6
Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty na urodziny lub producenta Taschen z wysyłką w 24 godziny
Opis
Przeżyj minioną epokę odkryć i romansu dzięki temu tomowi XXL efemerydy o podróżach w stylu vintage z lat 1869–1939. Pełen plakatów, biletów, menu, cennych fotochromów z przełomu wieków, a także cytatów literackich podróżników, takich jak Jules Verne lub F. Scott Fitzgerald. Ta książka przywołuje takie klasyczne wyprawy przygodowe, jak Orient Express, Grand Tour i kolej transsyberyjska.
Marka TASCHEN jest wiodącym i najbardziej rozpoznawalnym wydawcą książek o prawdziwej sztuce, architekturze, projektowaniu, modzie, fotografii, popkulturze, stylu i podróżach. Współpracując ściśle z uznanymi kreatywnymi partnerami, firma opublikowała tysiące tytułów w kilkudziesięciu językach. Od niesamowitych kwintesencji serii Basic Art po kolekcjonerskie edycje SUMO. Misją TASCHEN pozostaje nieustanne zaangażowanie w różnorodność i innowacje. Niezależnie od tematu i ceny - od 10 do 10 000 USD - marka stara się traktować każdy temat z takim samym szacunkiem, a także produkować, projektować i pakować każdą ze swoich książek luksusowy i niepowtarzalnie.
Założona przez Benedikta Taschen w 1980 roku jako mała księgarnia z komiksami w Kolonii, dziś sprzedaje swoje książki na całym świecie. Oprócz międzynarodowej sieci dystrybucji, prywatne wydawnictwo prowadzi witrynę handlu elektronicznego i 14 markowych sklepów na całym świecie, od Beverly Hills, Nowego Jorku i Miami po Londyn, Brukselę, Paryż i Mediolan. Podczas gdy w Galerii TASCHEN w Los Angeles organizowane są rotacyjne wystawy koordynowane z programem wydawniczym. Firma ma siedzibę w Kolonii i Los Angeles, a biura regionalne w Berlinie, Hongkongu, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.
TASCHEN jest zarządzany wspólnie przez Benedikta Taschena i jego najstarszą córkę Marlene Taschen. Wydawnictwo zatrudnia zespół ponad dwieście osób oraz sieć niezależnych współpracowników, którzy pracują w działach redakcji, finansów i administracji, PR, produkcji, sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży i marketingu na całym świecie.
Ekskluzywne książki Taschen to doskonały prezent na różnego rodzaju okazje.
Atrybuty / szczegóły
SKU | TSCH-978-3-8365-4977-6 |
Producent | Taschen |
Model | The Grand Tour. The Golden Age of Travel |
Autor | Marc Walter, Sabine Arqué |
Liczba stron | 616 |
język | Wielojęzykowy angielski, francuski, niemiecki |
Oprawa | Twarda |
Wymiary | 29 x 39.5 cm |
Zobacz katalog
Wideo
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.