Wyjątkowa misa na nóżkach
Niepowtarzalna misa zdobiona kwiatami wzbogacona została o stylowe nóżki. Prezentuje się elegancko i na pewno przypadnie do gustu miłośnikom angielskiego stylu kolonialnego, w którym utrzymano całą kolekcję Sheffield. Chinelli - włoski symbol luksusu Chi
SKU: CHINL-8085200
Opis
Niepowtarzalna misa zdobiona kwiatami wzbogacona została o stylowe nóżki. Prezentuje się elegancko i na pewno przypadnie do gustu miłośnikom angielskiego stylu kolonialnego, w którym utrzymano całą kolekcję Sheffield.
Chinelli - włoski symbol luksusu
Chinelli to jeden z włoskich symboli nienagannej jakości i serca wkładanego w proces produkcji. Produkty wykonane we włoskiej manufakturze pięknie udekorują Twój stół, zarówno przy rodzinnych spendach, codziennych obiadach, czy podczas bardziej uroczystych spotkań.
Ponadczasowy styl, wypracowany przez luksusową manufakturę Chinelli z Włoch łączy dobry smak w co najmniej dwóch znaczeniach tego wyrażenia. Po pierwsze - tworzy unikalne produkty z myślą o koneserach wytrawnych trunków, po drugie - z myślą o doskonałym designie.
Unikalne misy z Włoch
- Stylowa misa ma wymiary: 22 cm średnica x 8 cm wysokośc
- Wysyłana jest w subtelnym pudełku prezentowym
- Jej oryginalny kształt wyróżnia projekty Chinelli spośród innych firm. Delikatne zdobienia idealnie komponują się z całością.
W ofercie Luxury Products znajdą Państwo doskonałe misy, srebrne i posrebrzane wazy, piękne sztućce, tace, serwisy do kawy i herbaty, szklane akcesoria do alkoholu, luksusową porcelanę, jak również drobiazgi ze srebra - maselniczki, solniczki, czy małe puzderka.
- Producent
- Chinelli
- Kolekcja
- Sheffield
- Model
- 8085200
- Wymiary
- 22x8cm
- Materiały
- mosiądz platerowany srebrem
- Czas realizacji
- w zależności od stanu magazynowego
- Wysyłka/Prezent
- na życzenie wysyłka pod wskazany adres, w eleganckim prezentowym opakowaniu, z możliwością dołączenia karty z dedykacją lub życzeniami
Atrybuty / szczegóły
SKU | CHINL-8085200 |
Producent | Chinelli |
Model | 8085200 |
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.