Szklanka do whisky dla konesera z kryształem fasetowanym i inicjałami
Nowoczesna szklanka do whisky z kolekcji " Insygnia" z kryształem fasetowanym. Zdobiona ręcznie wykonaną płaskorzeźbą z dowolnie wybranym inicjałem!!!
SKU: #212-91
Dostępność produktu: w magazynie
Wysyłka w: 1 dzień
Opis
Nowoczesna szklanka do whisky z kolekcji Inicjały z fasetowanym kryształem. Do wyboru litera w ręcznie ręcznie wykonanym filigranie . Technika wykonania to relief kuty i odlewany połączony z techniką jubilerską. Łączenie nowoczesnego kształtu szkła z tradycyjnym ornamentem tworzy ponadczasowy indywidualny design. W projekcie tym możemy umieścić indywidualne inicjały, herb rodowy lub logo. Szklanki mogą stać się elegancką dekoracją stołu, lub idealnym, niebanalnym prezentem dla bliskiej osoby. Na życzenie możemy wykonać personalizację poprzez wygrawerowanie inicjałów, życzeń lub dedykacji. Ozdobne opakowanie i personalizacja sprawi, że szklanki zaimponują nawet najbardziej wymagającym koneserom mocniejszych trunków.
Możemy wykonać każdą literę alfabetu!!!
Szklanki zapakujemy w pudełko ozdobne z białą satyną ( jak na fotografii), na 1, 2,4 lub 6 szklanek.
Oferta dotyczy jednej szklanki !
Pracownia Baliccy Design to połączenie sztuki i rzemiosła. Szerokie spektrum twórczości spowodowane jest wielką pasją poszukiwania i eksperymentowania.
Od ponad 20 lat w pracowni powstają unikatowe kolekcje szkła artystycznego, płaskorzeźby, lamp i biżuterii. Każdy projekt jest indywidualną inspiracją twórczą, wykonaną z wielką pieczołowitością i dbałością o detal. Eksperymentalne prace cieszę się ogromnym powodzeniem w Polsce i na świecie,
Kamień
Wysokiej jakości kryształ fasetowany typu
"Crystal Inspirations Preciosa"
metal - britannia
kamień - kryształ fasetowany
Atrybuty / szczegóły
SKU | #212-91 |
Producent | Baliccy Design |
Model | SWK- inicjal |
Kolekcja | Insygnia |
Wymiary | h - 9,5 cm, śred. - 8 cm |
Pojemność | 300 ml |
Przeznaczenie | Do salonu |
Grawer | TAK |
Ilość elementów w komplecie | 1 |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.