Skórzany notes - włoska produkcja
Wysokiej jakości włoskie zestawy są wyśmienitym i subtelnym prezentem, upominkiem dla bliskiej osoby, oraz trafionym pomysłem wdzięczności dla kontrahentów współpracujących z Państwa firmą. Włoski design to przykład jak piękna może być galanteria skórzana
SKU: LEGKOIN-n. 002-K5S; 004-K5S; 008-K5S (A4)
Dostępność produktu: Na zamówienie - Średni czas dostawy od producenta trwa od 3 do 7 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Dzienniki i notesy lub producenta Legatoria Koine z wysyłką w 24 godziny
Opis
Wysokiej jakości włoskie zestawy są wyśmienitym i subtelnym prezentem, upominkiem dla bliskiej osoby, oraz trafionym pomysłem wdzięczności dla kontrahentów współpracujących z Państwa firmą.
Włoski design to przykład jak piękna może być galanteria skórzana, oraz biurowa.
Włoska firma Legatoria Koine to tradycyjna manufaktura produkująca niepowtarzalne wyroby piśmienne i biurowe. Rzemieślnicy z tej części świata przykładają ogromną wagę do wyglądu, materiału, oraz opakowania.
Luxury Concierge radzi - " Brązowy klasyczny kolor polecamy szczególnie dla kobiet, które chcą osiągnąc niesamowity efekt w połączeniu ze swoją elegancką torebką! ".
Nie dość, że praktyczny, to jeszcze nienagannie estetyczny! Taki właśnie jest ten oto notes.
Zapakowany jest on w gustowne pudełko, świetnie nadające się na ekskluzywny upominek!
Zapraszamy!
- Producent
- Legatoria Koine
- Model
- n. 002-K5S; 004-K5S; 008-K5S (A4)
- Wymiary notesu
- 12x16 cm, 14x21 cm, 21x30 cm
- Ilość kartek
- 130 arkuszy bezkwasowych, w modelu A4 128 szt.
- Materiały
- brązowa skóra, inne materiały
- Opakowanie
- prezentowe
- Czas realizacji
- w zależności od aktualnego stanu magazynowego
- Wysyłka/Prezent
- na życzenie wysyłka pod wskazany adres, w eleganckim prezentowym opakowaniu, z możliwością dołączenia karty z dedykacją lub życzeniami
- Grawer
- na życzenie grawerowanie
Atrybuty / szczegóły
SKU | |
Producent | Legatoria Koine |
Model | n. 002-K5S; 004-K5S; 008-K5S (A4) |
grawer | TAK |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.