Produkt archiwalny
Dostępne 24h
obrazek 1 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 2 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 3 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 4 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 5 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 6 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 7 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931
obrazek 8 Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931

Samochód Mercedes-Benz SSKL, Mille Miglia, 1931

Piękne repliki klasycznych samochodów

2 053,00 zł

SKU: CMC-M-055

Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

Aktywnie zaangażowany we wszystkie najważniejsze wydarzenia wyścigowe na całym świecie w latach 1927-1933, w tym zawody Grand Prix, wyścigi wytrzymałościowe i mistrzostwa we wspinaczce górskiej, samochody sportowe Mercedes-Benz z doładowaniem typu S/SS/SSK/SSKL okazały się dominować na torach wyścigowych tego okresu w bezprecedensowy sposób. Byli pieszczotliwie przezwani „białymi słoniami” w podziwie dla ich przytłaczającej sprawności.

Z sukcesami tych potężnych maszyn ściśle związana była długa lista słynnych pilotów. Wśród nich byli Hans Stuck, Carlos Zatuszek, Manfred von Branchitsch i Bernd Rosemeyer. Ale zostali przyćmieni przez jednego człowieka — Rudolfa Caracciolę, Tytana w Volant.

Rudolf Caracciola wziął udział w wyścigu Mille Miglia 1931, jadąc samochodem wyścigowym SSKL o numerze startowym 87, który był o około 125 kg lżejszy od modelu SSK. Po przejechaniu 1365 km Caracciola był zachwycony, że przekroczył linię mety bez włoskich pilotów przed nim i że ustanowił nowy, sensacyjny czas w tym słynnym na całym świecie wyścigu wytrzymałościowym, który przebiegał na najpiękniejszym torze w świat.

Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań, które były kosztowne, CMC udało się odkryć pierwotny stan zwycięskiego samochodu w tamtym czasie. Informacje te są wykorzystywane podczas tworzenia niezwykle szczegółowego metalowego modelu złożonego z ponad 1885 części.

Na szczególną uwagę zasługują ulepszone koła, których szprychy ze stali nierdzewnej są teraz po raz pierwszy montowane z nyplami.

Informacje o Classic Model Cars (CMC)

Oryginalne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.

CMC to jedna z czołowych marek produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.

Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Marka wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.

Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.

Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU CMC-M-055
Producent CMC GmbH & Co. KG
Model M-055
Materiał Ręcznie montowany metalowy precyzyjny model zbudowany z 1885 części. Autentycznie odwzorowana i precyzyjnie wyskalowana karoseria. Wierna oryginalna replika lekkiej stalowej ramy z oryginalnym układem otworów. Metalowy grill chłodnicy z ochroną przed kamieniami. Dwuskrzydłowa maska ​​silnika otwierana z obu stron, zabezpieczona skórzanym paskiem. Funkcjonalne zawiasy maski silnika zwijane sprężynami. Żywa miniaturyzacja 6-cylindrowego silnika rzędowego ze wszystkimi agregatami, rurociągami i okablowaniem. Rury wydechowe z prawej strony wykonane z elastycznych węży metalowych. Po mistrzowsku wykonane koła szprychowe z aluminiowymi obręczami i szprychami ze stali nierdzewnej okablowanymi ręcznie. Wszystkie szprychy mocowane są metalowymi nyplami. Zdejmowane zatrzaski mocujące koła. 2 koła zapasowe mocowane na śrubę kolankową za kokpitem. Funkcjonalne i wiernie odwzorowane wielowarstwowe metalowe sprężyny na przedniej i tylnej osi. Szyjka wlewu ze zdejmowanym zbiornikiem ze stali nierdzewnej. Kierownica pokryta prawdziwą skórą. Obie dźwignie kierownicy (ręczne przyspieszenie i regulacja zapłonu) są ruchome. Wierna oryginalna prezentacja kokpitu, w tym oba fotele pokryte skórą i ładnie odwzorowana deska rozdzielcza ze wszystkimi przyrządami i wskaźnikami kontrolnymi. Regulowana szyba przednia dla kierowcy i pilota. Ożebrowane bębny hamulcowe, wykonane jak oryginał o typowym miedzianym wyglądzie. Tablica depozytowa po stronie pasażera z puszką zapasu paliwa i skrzynką narzędziową wykonaną z drewna z otwieraną pokrywą (mini-narzędzia w zestawie). Składany miękki top spoczywający w skórzanej obudowie i owinięty skórzanymi paskami (nie można ich otworzyć). Tamponowe nadruki numeru startowego 87 na karoserii samochodu
Gwarancja 24 miesiące
Dodatkowe informacje Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej

Zobacz katalog

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.