Samochód Ferrari 275 GTB/C, 1966, czerwony

Piękne repliki klasycznych samochodów

3 057,00 zł

SKU: CMC-M-210

Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni

Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

W 1966 roku Ferrari wypuściło 275 GTB/C na zupełnie nowym podwoziu, które Mauro Foghieri zaprojektował dla samochodu wyścigowego o podwójnym przeznaczeniu. Oznaczony jako Tipo 590A, był lżejszy i mocniejszy niż standardowe podwozie 275. Dział wyścigów Ferrari w Maranello zbudował w sumie dwanaście samochodów 275 GTB/C Scaglietti Berlinetta Competizione, każdy wyposażony w stosunkowo zmysłowe nadwozie, które było charakterystyczne dla projektów Pinifariny w tamtym okresie.

Aby umożliwić prześwit dla opon wyścigowych (7” x 15” z przodu i 7,5” x 15” z tyłu), nadkola są poszerzone, aby nadwozie GTB/C było szersze niż w przypadku standardowego GTB, szczególnie w tył, gdzie błotniki rozszerzają się za drzwiami. Aluminiowy korpus jest również pokryty powłoką o grubości 0,028 cala (21 G) tylko o połowę grubszą niż w normalnym GTB.

Osiem z dwunastu GTB/C ma kierownicę po lewej stronie, a dwa, podwozie 9067 i 9085, są wyposażone w odlewane ze stopu koła i opony Dunlop, tak jak nasz M-210. Aby zintegrować przekładnię z tylną osią w 275 GTB/C, Ferrari po raz pierwszy zastosowało transaxle z łożyskami igiełkowymi. Nie ma wentylatora chłodzącego; naturalny wlot powietrza, wraz z chłodnicą wody zamontowaną za masywną chłodnicą oleju, służy do utrzymywania wszystkiego w chłodzie, nawet w warunkach wyścigu wytrzymałościowego. System smarowania suchej miski olejowej pozwala na opuszczenie silnika niżej i dalej do przodu, co poprawia rozkład masy. Moc pochodzi z silnika Tipo 213 Competition V-12 o pojemności 3286 cm3 i 3 gaźników Weber 40 DF13. Uzyskuje 280 koni mechanicznych przy 7700 obr./min, a wiele części silnika jest odlewanych z elektronu, stopu magnezu, w celu zmniejszenia masy.

Wreszcie, wnętrze 275 GTB/C jest zbudowane z tylnych mocowań, a jego tylna część jest wzmocniona, aby zapobiec uginaniu się pod wpływem uderzenia. Z imponującym rekordem wyścigowym na przestrzeni dziesięcioleci, 275 GTB/C zostanie zapamiętany i uhonorowany jako jeden z ostatnich prawdziwych samochodów wyścigowych Ferrari. Dla wielu entuzjastów Ferrari, 275 GTB/C ma te same cechy, które sprawiły, że GTO jest bardzo poszukiwaną nagrodą.

Informacje o Classic Model Cars (CMC)

Ekskluzywne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.

CMC to jedna z czołowych firm produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.

Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Marka wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.

Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.

Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU CMC-M-210
Producent CMC GmbH & Co. KG
Model M-210
Materiał Ręcznie składany metalowy precyzyjny model składający się z 781 części. Autentyczny i wiernie odwzorowany kształt ciała. Zawiasowa pokrywa z uchwytem samozamykającym. 12-cylindrowy silnik widlasty z okablowaniem/okablowaniem. Oryginalnie stylizowana deska rozdzielcza ze wszystkimi okrągłymi przyrządami i elementami sterującymi. Przykręcane zamki centralne Borrani z gwintem prawy/lewy. Szczegółowe szczeliny wentylacyjne na przednich błotnikach. Szyjka wlewu zbiornika z otwieranym korkiem w bagażniku. Funkcjonalne drzwi z ruchomymi trójkątnymi oknami. Wyścigowy design wnętrza pojazdu z wyposażeniem wyścigowym, takim jak pałąki bezpieczeństwa i pasy bezpieczeństwa. Fotele kubełkowe wyściełane skórą, a reszta wnętrza pokryta delikatną skórą. Autentycznie odwzorowana 3-ramienna kierownica Nardi o wyglądzie drewna. Zdejmowane koło zapasowe w bagażniku. Funkcjonalne niezależne zawieszenie na wahaczach wykonanych z metalu na wszystkich czterech kołach. Spójna replika układu wydechowego po obu stronach z chromowanymi metalowymi końcówkami wydechowymi. Ruchoma klapka szyjki wlewu oleju na przednim prawym błotniku
Wymiary dł. x szer. x wys.: 24,3 x 9,6 x 6,9 cm
Waga 880 g
Gwarancja 24 miesiące

Zobacz katalog

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.