Samochód Bugatti T35 Nation Colour Project – Sweden, 1924
Piękne repliki klasycznych samochodów
SKU: CMC-M-100 B-011
Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny
Opis
Dla Ettore Bugattiego budowanie samochodów było po prostu kwestią poszukiwania perfekcji, czyli sztuką, którą trzeba prezentować w sposób estetyczny. Type 35 rozpoczął erę, w której Bugatti przez około siedem lat stało się najbardziej znaną marką w sportach motorowych.
Dzięki „Nation Color Project” zamierzamy przenieść upamiętnienie kolorowych scen wyścigów z lat 20. i 30. do Twojego salonu. Przepisy nakazywały, aby każdy samochód uczestnika Grand Prix był udekorowany w wyznaczonych kolorach swojej ojczyzny. Model ten jest wykończony w oficjalnym kolorze Szwecji.
To właśnie spragniona sportów motorowych Francja zorganizowała pierwszy wyścig „Grand Prix” w 1906 roku. Po zakończeniu I wojny światowej w innych krajach zaczęły się odbywać wyścigi tzw. „Wielkich Cen”. Wraz z rosnącą popularnością „Grand Prix” na świecie szybko stało się ono synonimem międzynarodowych wyścigów samochodowych. Czarno-białe zdjęcia we współczesnych archiwach nie są jednak w stanie oddać sprawiedliwości wszystkim kolorowym samochodom wyścigowym z lat 20. i 30. .
Właściwie, ponieważ zasady mówiły, że każdy uczestniczący zespół musi mieć swój samochód (samochody) założony w kolorze charakterystycznym dla danego kraju, pole startowe było zwykle bardzo jasną, wielokolorową sceną. Mając to na uwadze, CMC skupiło się na Bugatti T35 Grand Model Prix, najbardziej dominujący samochód wyścigowy swoich czasów, aby pokazać różnorodność istniejących kolorów charakterystycznych dla danego kraju.
To, na co patrzysz, to bardzo szczegółowa, precyzyjna replika, w której głównym celem jest prawidłowy wzór kolorów.
Bugatti T35 zdominował wyścigi Grand Prix jak żaden inny samochód wyścigowy swojej epoki. W oparciu o ten samochód chcielibyśmy zaprezentować Wam oficjalne barwy kraju z tamtych dziesięcioleci.
Informacje o Classic Model Cars (CMC)
Stylowe produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.
CMC to jedna z czołowych marek produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.
Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Manufaktura wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.
Manufaktura skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.
Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.
Atrybuty / szczegóły
SKU | CMC-M-100 B-011 |
Producent | CMC GmbH & Co. KG |
Model | M-100 B-011 |
Materiał | Ręcznie składany metalowy precyzyjny model wykonany z ponad 930 pojedynczych części. Autentyczna replika ciała, wykonana zgodnie ze skalą. Wykończony w niegdyś oficjalnie wyznaczonych żółtych i niebieskich wyścigowych kolorach Szwecji (numer startowy 5 i wszelkie inne oznaczenia na karoserii są fikcyjne). Koło zapasowe montowane z boku, mocowane skórzanymi pasami. Kompaktowa oś przednia z metalu. Malowany w matowym srebrnym wykończeniu. Dwuskrzydłowa maska silnika z perforowaną żaluzją chłodzącą. Zawiasowy mechanizm otwierania i dwa skórzane paski mocujące. Podwozie metalowe z otworami wentylacyjnymi perforowanymi wzdłużnie w dolnej części karoserii. Kratka chłodnicy i ogrodzenie chroniące przed kamieniami wykonane z metalu. W pełni funkcjonalne metalowe sprężyny kompozytowe na przedniej i tylnej osi. Zdejmowany dwuskrzydłowy korek zbiornika wykonany ze stali nierdzewnej. Bardzo szczegółowy 8-cylindrowy silnik rzędowy, w tym wszystkie agregaty, okablowanie i rury. Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego na zewnątrz kokpitu pozwala na symboliczny ruch operacyjny. Przednią szybę kierowcy można złożyć na skórzanej podkładce. Zamontowane lusterko wsteczne mocowane za pomocą nakrętek kołpakowych. Wierna oryginalna replika skrzyni sterowniczej z przekładnią ślimakową. Podwójne rury wydechowe wykonane z metalu. Metalowa korba rozruchowa może się obracać i obracać. Prawdziwie oryginalne metalowe koła z aluminiowym montażem, w tym bęben z ożebrowaniem montowany na kołnierzu. Zdejmowane koło z autentyczną czteroskrzydłową nakrętką (każde koło składa się z 35 pojedynczych części). Różne wzory opon na przednie i tylne koła. Siedziska i oparcie pokryte są prawdziwą czarną skórą. Kierownica z metalowymi szprychami i obręczą owiniętą sznurkiem. Autentycznie odwzorowana deska rozdzielcza w metalicznym wykończeniu z geometrycznymi śladami szczotki oraz w komplecie z przyrządami i magneto do zapłonu paliwa. Ruchoma dźwignia ręcznej pompy olejowej w kokpicie. Wskaźnik temperatury wody na górze nasadki chłodnicy |
Gwarancja | 24 miesiące |
Dodatkowe informacje | Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.