Samochód Bugatti T35 Nation Colour Project – Belgium, 1924
Fantastyczne repliki klasycznych samochodów
SKU: CMC-M-100 B-008
Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny
Opis
Dla Ettore Bugattiego budowanie samochodów było po prostu kwestią poszukiwania perfekcji, czyli sztuką, którą trzeba prezentować w sposób estetyczny. Typ 35 rozpoczął erę, w której Bugatti przez około siedem lat stał się najbardziej znaną marką w sportach motorowych. Dzięki „Nation Color Project” zamierzamy przenieść upamiętnienie kolorowych scen wyścigów z lat 20. i 30. do Twojego salonu. Reguły nakazywały, aby każdy uczestnik wyścigu Grand Prix był ubrany w barwy swojej ojczyzny. Model ten jest wykończony w oficjalny wzór kolorystyczny Belgii.
To spragniona sportów motorowych Francja zainaugurowała pierwszy wyścig „Grand Prix” w 1906 roku. Po zakończeniu I wojny światowej w innych krajach zaczęły się odbywać wyścigi „Wielkich Cen”. Wraz z rosnącą popularnością „Grand Prix” na świecie szybko stał się synonimem międzynarodowych wyścigów samochodowych. Czarno-białe zdjęcia we współczesnych archiwach nie oddają jednak sprawiedliwości wszystkim kolorowym samochodom wyścigowym z lat 20. i 30. XX wieku. Ponieważ przepisy nakazywały wtedy, że każdy uczestniczący zespół musi mieć założony samochód (samochody) w wykończeniu w kolorze charakterystycznym dla danego kraju, pole startowe zazwyczaj przedstawiało fantastyczną, kolorową scenę.
Mając to na uwadze, CMC skupiło swoją uwagę na modelu Grand Prix Bugatti T35, najbardziej dominującym samochodzie wyścigowym swoich czasów, aby pokazać różnorodność charakterystycznych dla danego kraju kolorów wyścigowych, niegdyś powszechnych na torach wyścigowych. Projekt rozpoczęliśmy od zaprezentowania barw wyścigowych Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Polski. Każda pozycja jest ograniczona do określonej ilości w oparciu o historyczne osiągnięcia i atrakcyjność auta.
To, na co patrzysz, to bardzo szczegółowa, precyzyjna replika, w której prawidłowy wzór kolorystyczny jest naszym głównym celem. Informujemy, że nie twierdzimy, że wygląd naszego modelu oraz jego kalkomanie (np. numery startowe) są zgodne z historią. W tych modelach nie odwołujemy się również do konkretnego wyścigu lub kierowcy.
Informacje o Classic Model Cars (CMC)
Oryginalne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.
CMC to jedna z czołowych marek produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.
Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Marka wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.
Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.
Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.
Atrybuty / szczegóły
SKU | CMC-M-100 B-008 |
Producent | CMC GmbH & Co. KG |
Model | M-100 B-008 |
Materiał | Ręcznie składany metalowy precyzyjny model, zbudowany z ponad 930 pojedynczych części. Autentyczna replika ciała, wykonana zgodnie ze skalą. Wykończony w niegdyś oficjalnie wyznaczonym żółtym wyścigowym kolorze Belgii (numer startowy 14 i wszelkie inne oznaczenia na karoserii są fikcyjne). Koło zapasowe montowane z boku, zabezpieczone skórzanymi pasami. Przednia oś metalowa z pokrywą, lakierowana w kolorze matowego srebra. Zawiasowa dwuskrzydłowa maska silnika, perforowana z żaluzjami chłodzącymi i wyposażona w dwa skórzane paski. Długie przedłużenia precyzyjnie wyciętych szczelin wentylacyjnych, starannie perforowane w metalowych panelach nadwozia nad bocznymi krawędziami samochodu. Kratka chłodnicy i ogrodzenie chroniące przed kamieniami wykonane z metalu. Metalowe resory piórowe z funkcją zawieszenia na przedniej i tylnej osi. Zdejmowany dwuskrzydłowy korek zbiornika wykonany ze stali nierdzewnej. Bardzo szczegółowy 8-cylindrowy silnik rzędowy, replikowany z agregatami, okablowaniem i rurami. Realistycznie wyglądająca dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego poza kokpitem, ale pozwalają na manipulację symboliczną, a nie operacyjną. Ruchoma kratka ochronna po stronie kierowcy. Wierna oryginalna replika obudowy układu kierowniczego z przekładnią ślimakową. Podwójne rury wydechowe wykonane z metalu. Metalowy uchwyt służący do obracania silnika może się obracać i obracać. Niezwykle autentyczne koła o konstrukcji z odlewanego aluminium, z żebrowanymi i kołnierzowymi bębnami hamulcowymi. Każde koło składa się z 35 pojedynczych części. Zdejmowane koło z autentyczną czterouszną nakrętką gwintowaną. Charakterystyczne wzory opon na przednie i tylne koła. Siedziska i oparcie pokryte są prawdziwą brązową skórą. Kierownica z metalowymi szprychami i obręczą owiniętą sznurkiem. Autentycznie odwzorowana deska rozdzielcza pokryta metalową powierzchnią geometrycznych szczotek i wyposażona w instrumenty oraz magneto do zapłonu paliwa. Dźwignia ręcznej pompy oleju w kokpicie jest ruchoma |
Gwarancja | 24 miesiące |
Dodatkowe informacje | Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.