Produkt archiwalny
Dostępne 24h
obrazek 1 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 2 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 3 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 4 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 5 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 6 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 7 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 8 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39
obrazek 9 Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39

Replika Talbot-Lago Type 150 SS Figoni & Falaschi “Teardrop” Coupé, 1937-39

Cudowne repliki klasycznych samochodów

2 963,00 zł

SKU: CMC-M-179

Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

W odróżnieniu od naszego standardowego modelu, numer pozycji M-145, do tego modelu wybraliśmy imponującą farbę zewnętrzną „Bakłażan”. Z karoserią „Teardrop” autorstwa francuskiego wirtuoza blach Figoni & Falashi, charakteryzuje się elegancją i niezrównaną estetyką.

Podczas badań i rozwoju serii modeli Talbot-Lago Type T 150 SS firma CMC chciała położyć szczególny nacisk na jedną konkretną odmianę linii, „Memory Edition”. Ta odmiana jest wzorowana na oryginalnym pojeździe, który był prezentowany w kolekcji Rosso Bianco w Aschaffenburgu i jest w kolorze ciemnego bakłażana (ale z reflektorami wbudowanymi w nadwozie i umieszczonymi za chromowaną metalową siatką). Podczas wizyty w tej kolekcji Talbot-Lago zainspirował późniejszego współzałożyciela CMC pana Herberta Nickerla w taki sposób, że pragnienie stworzenia podobnego Talbota w skali 1:18 było jego trwałym marzeniem. Tym marzeniem spełniamy to marzenie!

We wczesnych latach CMC ten wymagający typ pojazdu był wciąż zbyt ambitny, aby sprostać wysokim wyzwaniom tego stulecia. Z dzisiejszego punktu widzenia, po ponad dwudziestu latach doświadczeń w modelowaniu klasycznych samochodów, byliśmy gotowi odtworzyć ten wymarzony pojazd z niezrównaną elegancją i estetyką karoserii „Teardrop” francuskiego wirtuoza blach Figoni & Falaschi jako światowej klasy, wysokiej klasy model.

Kiedy w CMC podjęto decyzję o odtworzeniu Talbot Lago Coupé z nadwoziem „Teardrop” jako modelu, puls naszych konstruktorów przyspieszył, a radość z odtworzenia takiego dzieła sztuki była ogromna. Ale jednocześnie było też wyzwanie i obowiązek oddania sprawiedliwości temu wymagającemu projektowi. Wielu ekspertów na całym świecie zgadza się, że tego pojazdu nie można już klasyfikować zgodnie ze standardami obowiązującymi w samochodach. Talbot Lago, z karoserią wykonaną przez słynnych francuskich przecinarek blach Figoni & Falaschi, wygląda jak z innej planety. Samochód jest po prostu tym, co dziś można by nazwać „najnowocześniejszym”.

Kiedy Talbot po raz pierwszy zaprezentował Coupé podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 1937 roku, goście byli pod wrażeniem. Bardzo szybko zaowocowało to określeniem „goutte d'eau” (kropla wody) i „coupé w kształcie łzy”. nigdy nie używany oficjalnie, ale który dostarczył odpowiednich słów dla niezwykłego kształtu. Wszystko w tym fascynującym pojeździe i każdy szczegół świadczy o głębokim zamiłowaniu do designu i pasujących akcesoriów. Każda linia i każda szyna wspiera efekt, nie narzucając się. Ten samochód jest harmonijną jednostką – od wąskiego przedniego błotnika po chromowaną końcówkę wydechu. Ponadto istnieje luksusowo wyposażone wnętrze z artystycznym wykonaniem ze szlachetnego drewna i eleganckiej skóry.

Sześciocylindrowy, rzędowy silnik o jedwabiście gładkiej pracy pracuje pod maską Coupé z mocą 140 lub 160 KM, w zależności od modelu. Potężny moment obrotowy gwarantuje energiczną jazdę i dobre wartości przyspieszenia. Tylko 16 z tych samochodów – z których każdy różni się ledwie dostrzegalnym lub większym, rzucającym się w oczy detalem – zostało zbudowanych w latach 1937-1939. Tylko około jedna czwarta tych imponujących pojazdów jest nadal znanych dziś świadków minionej epoki, kiedy forma była jeszcze priorytetem.

Informacje o Classic Model Cars (CMC)

Ekskluzywne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.

CMC to jedna z czołowych firm produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.

Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Marka wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.

Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.

Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU CMC-M-179
Producent CMC GmbH & Co. KG
Model M-179
Materiał Ręcznie składany precyzyjny metalowy model, zbudowany z 1488 pojedynczych części Wierna w skali, autentyczna replika karoserii „Teardrop”, dostosowana przez renomowanych francuskich producentów nadwozi Figoni & Falaschi. Precyzyjnie zaprojektowana rama pojazdu jako konstrukcja metalowa. Otwierana maska ​​silnika z prawdziwymi otworami wentylacyjnymi. Pręt podtrzymujący utrzymuje maskę silnika w pozycji otwartej. Wierny oryginałowi, charakterystyczny przód z reflektorami wpuszczonymi w nadwozie i umieszczonymi za chromowaną metalową siatką. Perfekcyjnie zaprojektowany grill chłodnicy wykonany z metalu. Funkcjonalny metalowy szyberdach, łatwy do otwarcia. Misterne, boczne listwy ozdobne nadwozia wykonane z metalu. Dopasowująca się do kształtu osłona tylnych kół z nakładkami błotników w kształcie półksiężyca. Drzwi ruchome. Bardzo szczegółowa replika 6-cylindrowego silnika rzędowego ze wszystkimi agregatami, rurami i okablowaniem. Idealnie okablowane koła z obręczą z lekkiego stopu, szprychy i nyple ze stali nierdzewnej, zdejmowane dwuskrzydłowe nakrętki centralnego zamka. Pokrywa bagażnika ma pręty podtrzymujące po obu stronach i otwiera się, ukazując zdejmowane koło zapasowe. Siedzisko i składane oparcie tapicerowane skórą. Dokładne odwzorowanie deski rozdzielczej ze wszystkimi instrumentami i elementami sterującymi. Dopracowane podwozie z autentycznie odtworzonym układem napędowym. Wspaniały lakier w niezwykłym odcieniu „Bakłażan”
Gwarancja 24 miesiące
Dodatkowe informacje Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej

Zobacz katalog

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.