Replika Mercedes-Benz W 125, Donington GP 1937, #3 von Brauchitsch
Stylowe repliki klasycznych samochodów
SKU: CMC-M-115
Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny
Opis
Mercedes wystawił cztery samochody wyścigowe typu W125 na Grand Prix Donington 1937. Z numerem startowym 3 von Brauchitsch stoczył pasjonującą bitwę z Berndem Rosemeyerem, który jeździł Auto Union Type C. Ale krótko przed końcem von Brauchitsch musiał zatrzymać się w boksie, ponieważ pękła jedna z jego opon. Po tym nie był w stanie dogonić Bernd Rosemeyer, zwycięski mistrz. Mimo to osiągnął godne drugie miejsce. CMC odtworzyło samochód von Brauchitsch praktycznie identyczny z oryginałem.
Grand Prix Donington w Anglii odbyło się 2 października, był ostatnim wyścigiem sezonu 1937 i ostatnią rundą wyścigów formuły 750 kg. Choć nie był to wyścig Grand Prix European Championship, po raz pierwszy przywiódł scenę Grand Prix do Wielkiej Brytanii i był okazją do zobaczenia spektakularnych występów i wyścigowych gigantów.
Mercedes-Benz i Auto Union były ściśle zaangażowane w rywalizację głównych wyścigów Grand Prix, więc oczekiwano między nimi pojedynku, zwłaszcza po tym, jak doniesiono, że oba zespoły wysłały swoich najlepszych kierowców do Wielkiej Brytanii, takich jak Rudolf Caracciola na Mercedes-Benz i Bernd Rosemeyer dla Auto Union. Ze względów bezpieczeństwa organizatorzy wyścigu zadecydowali również, aby wszystkie samochody biorące udział w tym wyścigu były wyposażone w dodatkowy skórzany pasek, aby utrzymać maskę silnika w pozycji zamkniętej, co nadało każdemu samochodowi wyścigowemu bardzo charakterystyczny wygląd.
Sam wyścig był bezlitosnym starciem młodego Bernda Rosemeyera w Auto Union Type C i Manfreda von Brauchitscha w jego Mercedesie W 125 z 8-cylindrowym silnikiem kompresorowym o mocy 570 KM. Ostatecznie wygrał Rosemeyer, a von Brauchitsch zajął 2. miejsce, a Caracciola 3. miejsce. Pozostali dwaj kierowcy Mercedesa, Hermann Lang i Richard Seaman, rodowity Brytyjczyk i lokalny bohater, nie mieli szczęścia. Obaj musieli wycofać się z wyścigu z powodu problemów technicznych lub wypadków.
W sumie Mercedes byłby zadowolony z 2. i 3. miejsca. W 125 okazał się najbardziej udanym samochodem Grand Prix tego sezonu, a Rudolf Caracciola zwycięzcą Mistrzostw Europy w 1937 roku.
Informacje o Classic Model Cars (CMC)
Oryginalne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.
CMC to jedna z czołowych marek produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.
Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Marka wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.
Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.
Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.
Atrybuty / szczegóły
SKU | CMC-M-115 |
Producent | CMC GmbH & Co. KG |
Model | M-115 |
Materiał | Ręcznie składany precyzyjny model z odlewu ciśnieniowego składający się z ponad 900 pojedynczych części. Autentycznie wykonany, wiernie odwzorowany korpus. Zdejmowana maska silnika ze sprężynowymi haczykami blokującymi i dodatkowym skórzanym paskiem do mocowania maski. Autentyczna replika 8-cylindrowego silnika rzędowego z imponującymi detalami. Kratka chłodnicy wykonana ręcznie z drutów ze stali nierdzewnej oraz drucianej siatki chłodnicy wykonanej z metalu. Zdejmowane koła z aluminiowymi obręczami, szprychy i nyple ze stali nierdzewnej oraz autentyczne gumowe opony. Deska rozdzielcza wykonana ze stali nierdzewnej z marmurową powierzchnią szczotkowaną. Siedzisko w kokpicie pokryte jest prawdziwą tkaniną. Szczegółowa replikacja hamulców bębnowych ze szczelinami wentylacyjnymi i chłodzącymi. Genialne nadwozie pomalowane i wypolerowane na lustrzane wykończenie z nadrukowanymi tamponami numerami startowymi |
Gwarancja | 24 miesiące |
Dodatkowe informacje | Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.