Prestiżowe czerwone pióro kulkowe Leman Rouge Carmin - Caran d'Ache
Stylowe pióro kulkowe!
SKU: CRDACHE-CD4779-580
Dostępność produktu: Na zamówienie - od kilku dni do 5 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Leman lub producenta Caran d'Ache z wysyłką w 24 godziny
Opis
Pióro kulkowe szwajcarskiej marki Caran d’Ache z kolekcji Leman Rouge Carmin.
Leman Rouge Carmin to wyjątkowo intensywny kolor czerwieni. Półprzezroczysty czerwony lakier subtelnie zdobi giloszowany korpus pióra kulkowego. Jest to mistrzowskie połączenie technicznej wiedzy i kreatywności. Pióro kulkowe posiada gładko piszący wkład w czarnym kolorze, grubość linii pisania F. Skuwka jest zakręcana a na jej szczycie znajdziemy logotyp marki Caran d’Ache. Pióro kulkowe umieszczone jest w eleganckim firmowym pudełku.
Manufaktura Caran d'Ache została założona przez Arnolda Schwitzera w 1915 roku. Za ponadczasowy design wyjątkowych piór tworzonych przez mistrzów, odpowiada filozofia firmy - luksus i elegancka prostota. Dziś Caran d'Ache jest marką jakości i uznania na całym świecie. Jest także realnym symbolem szwajcarskiej doskonałości technicznej, precyzji, niezawodności, oraz innowacyjności. Każdy produkt jest tworzony ręcznie w warsztatach genewskich – łącząc tradycyjny warsztat rzemieślników, oraz działania wspomagane komputerowo, przez obrabiarki.
Ta marka to najwyższa jakość w oparciu o detale, które kształtują ekskluzywny produkt i nadają dużego prestiżu. Wyroby Caran d'Ache są idealne na różnego rodzaju okazje, dając klasę i niesamowitą solidność wykonania.
Atrybuty / szczegóły
SKU | CRDACHE-CD4779-580 |
Producent | Caran d'Ache |
Kolekcja | Leman Rouge Carmin |
Dodatkowe informacje | Pióro kulkowe wyposażone w gładko piszący wkład w czarnym kolorze (F). |
Materiał | Platerowane srebrem, rodowane |
Korpus skuwka | Sześcienny wzór guilloche wykonany za pomocą frezu diamentowego został pokryty półprzezroczystym lakierem w kolorze karminowej czerwieni. Szczyt skuwki zakończony logotypem marki Caran d’Ache |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.