Montegrappa

  • Renomowana, włoska manufaktura, Montegrappa, którą charakteryzuje ekskluzywność i luksus, jest producentem piór i długopisów od 1912roku . Zajęła się również tworzeniem serii na cześć g Renomowana, włoska manufaktura, Montegrappa, którą charakteryzuje ekskluzywność i luksus, jest producentem piór i długopisów od 1912roku . Zajęła się również tworzeniem serii na cześć globalnych ikon i znanych osobistości. Pragniemy przedstawić Państwu, limitowaną kolekcję "Serie Montegrappa Icons" która dotychczas zainteresowała się takimi ikonami jak Muhammad Ali i Bruce Lee, a dziś przyszła kolej na Franka Sinatre. Sinatrę uważa się za jednego z najlepszych wokalistów wszech czasów. Jego wykonania są znane z nienagannego frazowania i synchronizacji. Pozostawił po sobie ogromną spuściznę muzyczną Życie w nie najlepszych warunkach w Hoboken w New Jersey ukierunkowało go na ciężką pracę i osiągnięcie sukcesu. Stworzony przez mistrzów rzemieślnictwa wzór ma nawiązywać do prążkowanych garniturów, które lubił nosić piosenkarz. Pióro posiada niebieskie akcenty, które nawiązują do koloru oczu Franka Sinatry. Natomiast na długopisie dostrzeżemy pomarańczowe elementy, bo piosenkarz twierdził, że to najszczęśliwszy kolor. Klips ma kształt mikrofonu i ozdobiony jest turkusem. Znajdziemy tu także wykończenia ze srebra i 18-karatowego złota, korpu z czarnej żywicy szlachetnej z ręcznie wykończonymi zdobieniami ze sterlingowego srebra. Akcenty kolorystyczne nawiązują do utworu "Ol Blue Eyes" Zarówno długopis, jak i pióro ukażą się w limitowanym nakładzie wynoszącym 1915 egzemplarzy. Ta liczba, to jednocześnie rok urodzin Franka Sinatry. Jeśli ktoś ceni sobie luksus i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowany dziś długopis na pewno go zainteresuje.Unikalnośc emocji jakie niesie ze sobą to pióro, z pewnością przyniesie zachwyt w oczach innych.

    82 473,00 zł
  • Montegrappa to wyróżniającą się włoska indywidualność, która leży w wyrobach piśmienniczych wytwarzanych przez mistrzów rzemiosła z Vincenzy od 1912roku . Zajmuje się również tworzenie Montegrappa to wyróżniającą się włoska indywidualność, która leży w wyrobach piśmienniczych wytwarzanych przez mistrzów rzemiosła z Vincenzy od 1912roku . Zajmuje się również tworzeniem serii na cześć znanych osobistości. Pragniemy przedstawić Państwu, limitowaną kolekcję "Serie Montegrappa Icons" która dotychczas zainteresowała się takimi ikonami jak Muhammad Ali i Bruce Lee, a dziś przyszła kolej na Franka Sinatre. Sinatrę uważa się za jednego z najlepszych wokalistów wszech czasów. Jego wykonania są znane z nienagannego frazowania i synchronizacji. Pozostawił po sobie ogromną spuściznę muzyczną Życie w nie najlepszych warunkach w Hoboken w New Jersey ukierunkowało go na ciężką pracę i osiągnięcie sukcesu. Stworzony przez mistrzów rzemieślnictwa wzór ma nawiązywać do prążkowanych garniturów, które lubił nosić piosenkarz. Pióro posiada niebieskie akcenty, które nawiązują do koloru oczu Franka Sinatry. Natomiast na długopisie dostrzeżemy pomarańczowe elementy, bo piosenkarz twierdził, że to najszczęśliwszy kolor. Klips ma kształt mikrofonu i ozdobiony jest turkusem. Znajdziemy tu także wykończenia ze srebra i 18-karatowego złota, korpu z czarnej żywicy szlachetnej z ręcznie wykończonymi zdobieniami ze sterlingowego srebra. Akcenty kolorystyczne nawiązują do utworu "Ol Blue Eyes" Zarówno długopis, jak i pióro ukażą się w limitowanym nakładzie wynoszącym 1915 egzemplarzy. Ta liczba, to jednocześnie rok urodzin Franka Sinatry. Jeśli ktoś ceni sobie luksus i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowany dziś długopis na pewno go zainteresuje.Unikalnośc emocji jakie niesie ze sobą to pióro, z pewnością przyniesie zachwyt w oczach innych.

    9 324,00 zł
  • Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, kt Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. St. Moritz jest jak żaden inny kurort, symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku. Twórca Bonda, Ian Fleming, wyraźnie wiedział, że znalazł dobrą lokalizację: okolice St Moritz służyły mu również jako siedziba czarnego charakteru – Blofelda w powieści “W tajnej służbie Jej Królewskiej Mości”.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra.

    12 987,00 zł
  • St Moritz, szwajcarski kurort  został uhonorowany serią limitowanych piór przez szanowaną wytwórnię  instrumentów piśmienniczych Montegrappa. Premiera zbiega się z 2010 St Moritz Ar St Moritz, szwajcarski kurort  został uhonorowany serią limitowanych piór przez szanowaną wytwórnię  instrumentów piśmienniczych Montegrappa. Premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. St. Moritz jest jak żaden inny kurort, symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Prezenty to ważny punkt na spotkania biznesowe, oraz kreowanie dobrze zarządzanej firmy.

    11 544,00 zł
  • Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Pióro pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu . Polecamy!

    12 987,00 zł
  • Wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypa Wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Pióro pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu. Idealne na prezent bądź upominek biznesowy. Polecamy!

    11 544,00 zł
  • Najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech,Montegrappa , z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, kt Najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech,Montegrappa , z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. To porywające pióro, przukuwa naszą uwagę niezwykłym szykiem,a dodatkowo pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu jednocześnie. Polecamy!

    12 987,00 zł
  • 2010 St Moritz Arts Moasters oraz St Moritz, obie te imprezy są obopólną trafną reprezentacją samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Z okazji ich zbiegają 2010 St Moritz Arts Moasters oraz St Moritz, obie te imprezy są obopólną trafną reprezentacją samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Z okazji ich zbiegającej się premiery Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort  Wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Pióro pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu. Idealne na prezent bądź upominek biznesowy. Polecamy!

    11 544,00 zł
  • Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór wiecznych. Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego produktu, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    37 518,00 zł
  • Odkąd St. Mortiz powitało narciarzy blisko 150lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globa Odkąd St. Mortiz powitało narciarzy blisko 150lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór kulkowych Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego upominku, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    49 950,00 zł
  • Wytwórnia Włoska Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Ma Wytwórnia Włoska Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z czerwonego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór wiecznych. Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego produktu, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    37 518,00 zł
  • Szanowana włoska wytwórnia piśmiennicza Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się Szanowana włoska wytwórnia piśmiennicza Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z czerwonego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór kulkowych Ten rzadki, drogocenny przedmiot wyraża charakter osoby, która go nabywa oraz zapewnia przyjemność pisania i odkrywania wyjątkowych emocji.

    49 950,00 zł
  • St. Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts M St. Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Wytwórnia Włoska Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z brązowego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór wiecznych. Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego produktu, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    37 518,00 zł
  • Jedna z najstarszych manufaktur  Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 201 Jedna z najstarszych manufaktur  Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. St. Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z brązowego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór kulkowych To porywające pióro, przukuwa naszą uwagę niezwykłym szykiem,a dodatkowo pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu jednocześnie.

    49 950,00 zł
  • Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech, ma zaszczyt ogłosić, że stworzyła serię artykułów piśmiennych, składających hołd "Il Teat Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech, ma zaszczyt ogłosić, że stworzyła serię artykułów piśmiennych, składających hołd "Il Teatro La Fenice" - legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane dziś pióro wieczne na pewno go zainteresuje.

    18 759,00 zł
  • Składających hołd II Teatro La Fenice - legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji, Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech,stworzyła limi Składających hołd II Teatro La Fenice - legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji, Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech,stworzyła limitowaną serię artykułów piśmiennych. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane dziś pióro na pewno go zainteresuje.

    17 316,00 zł
  • Limitowana seria artykułów piśmiennych, została stworzona przez najbardziej znaną i respektowaną włoską firmę Montegrappa, składających hołd II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemu te Limitowana seria artykułów piśmiennych, została stworzona przez najbardziej znaną i respektowaną włoską firmę Montegrappa, składających hołd II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane pióro wieczne na pewno go zainteresuje. Opera pozostaje wizytówką życia kulturalnego do dnia dzisiejszego, a możliwość obcowania z nią na codzień otacza nas wyjątkowym powiewem luksusu. 

    119 214,00 zł
  • II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemy teatr operowy w Wenecji, został uhonorowany limitowaną serią artykułów piśmiennych, przez respektowaną od ponad 100lat włoską firmę Montegrappa. II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemy teatr operowy w Wenecji, został uhonorowany limitowaną serią artykułów piśmiennych, przez respektowaną od ponad 100lat włoską firmę Montegrappa. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane pióro wieczne na pewno go zainteresuje. Opera pozostaje wizytówką życia kulturalnego do dnia dzisiejszego, a możliwość obcowania z nią na codzień otacza nas wyjątkowym powiewem luksusu. 

    126 651,00 zł
  • Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrał on ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrał on ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w 1861 roku stał się pierwszym królem zjednoczonych Włoch, tytuł piastował aż do śmierci w 1878 roku. Oznakowane półtora wieku od jego koronacji pióro Montegrappa w  ostatecznych barwach jest symbolem zjednoczonych Włoch, Bandiera d'Italia, pieszczotliwie zwane "tricolore italiano". To zestawienie kolorów stały się konotacją Włoch, odnajdziemy je na samochodach, etykietach odzieżowych, menu w restauracji. Kiedy widzimy trzy pionowe pasy zieleni, bieli i czerwieni, niezależnie od kontekstu, myśli zwracają się do Włoch. Artykuł 12 konstytucji włoskiej, zatwierdzonej przez Zgromadzenie Ustawodawcze w dniu 22 grudnia 1947 r., stanowi, że: "Flaga Rzeczypospolitej jest włoski tricolor. Zielony, biały i czerwony, w trzech pionowych pasów o identycznych wymiarach" czerwone i białe flagi Mediolanu i zielony od munduru obywatelskiej straży. W swojej wczesnej postaci, również nosił emblemat składający się z wianka wawrzynu ozdobione trofeum broni i cztery strzały, reprezentujących cztery prowincje, które uformowały się Cispadane Republic. Ten baner ewoluowała dwóch wieków w jego obecnej formie, która została przyjęta w dniu 1 stycznia 1948 r., wraz z upowszechnieniem Republikańskiej Konstytucji i koniec panowania dynastii sabaudzkiej Trzy kolory zdobią również pamiątkowe pióra na podstawie kultowego Montegrappa w 1930 Extra, wykończonych w żywicy. Na 150 Rocznicę Włoskiej Flagi został wydany limitowany zbiór 1500 piór wiecznych i kulkowych, ze srebrnym  wykończeniem. Dopełnieniem Srebrnej Edition jest kolejne 150 piór wiecznych i 150kulkowych, wykończone 18K stałej złotymi wykończeniami. Dzięki Montegrappie, dumny symbol włoskiego stylu i kreatywności,został uwieczniony seriś limitowanych instrumentów piśmiennych. Możemy poczuć bliskość historii tego wspaniałego kraju jak i zainspirować innych posiadaniem luksusowego pióra.

    32 523,00 zł
  • Na podstawie kultowej, limitowanej serii 1930 Extra,firma Montegrappa złozyła hołd włoskiej fladze w postaci edycji Italy 150th Anniversary. Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada Na podstawie kultowej, limitowanej serii 1930 Extra,firma Montegrappa złozyła hołd włoskiej fladze w postaci edycji Italy 150th Anniversary. Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrał on ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w 1861 roku stał się pierwszym królem zjednoczonych Włoch, tytuł piastował aż do śmierci w 1878 roku. Oznakowane półtora wieku od jego koronacji pióro Montegrappa w  ostatecznych barwach jest symbolem zjednoczonych Włoch, Bandiera d'Italia, pieszczotliwie zwane "tricolore italiano". To zestawienie kolorów stały się konotacją Włoch, odnajdziemy je na samochodach, etykietach odzieżowych, menu w restauracji. Kiedy widzimy trzy pionowe pasy zieleni, bieli i czerwieni, niezależnie od kontekstu, myśli zwracają się do Włoch. Artykuł 12 konstytucji włoskiej, zatwierdzonej przez Zgromadzenie Ustawodawcze w dniu 22 grudnia 1947 r., stanowi, że: "Flaga Rzeczypospolitej jest włoski tricolor. Zielony, biały i czerwony, w trzech pionowych pasów o identycznych wymiarach" czerwone i białe flagi Mediolanu i zielony od munduru obywatelskiej straży. W swojej wczesnej postaci, również nosił emblemat składający się z wianka wawrzynu ozdobione trofeum broni i cztery strzały, reprezentujących cztery prowincje, które uformowały się Cispadane Republic. Ten baner ewoluowała dwóch wieków w jego obecnej formie, która została przyjęta w dniu 1 stycznia 1948 r., wraz z upowszechnieniem Republikańskiej Konstytucji i koniec panowania dynastii sabaudzkiej Trzy kolory zdobią również pamiątkowe pióra na podstawie kultowego Montegrappa 1930 Extra, wykończonych w żywicy. Na 150 Rocznicę Włoskiej Flagi został wydany limitowany zbiór 1500 piór wiecznych i kulkowych, ze srebrnym  wykończeniem. Dopełnieniem Srebrnej Edition jest kolejne 150 piór wiecznych i 150kulkowych, wykończone 18K stałej złotymi wykończeniami. Dzięki Montegrappie, dumny symbol włoskiego stylu i kreatywności,został uwieczniony seriś limitowanych instrumentów piśmiennych. Możemy poczuć bliskość historii tego wspaniałego kraju jak i zainspirować innych posiadaniem luksusowego pióra.

    6 327,00 zł
  • Edycja Italy 150th Anniversary, została zaprojektowana przez włoskich mistrzów rzemieślnictwa, na podstawie kultowej również limitowanej serii 1930Extra, oczywiście firmy Montegrappa. Włochy z Edycja Italy 150th Anniversary, została zaprojektowana przez włoskich mistrzów rzemieślnictwa, na podstawie kultowej również limitowanej serii 1930Extra, oczywiście firmy Montegrappa. Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrały one ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w 1861 roku stał się pierwszym królem zjednoczonych Włoch, tytuł piastował aż do śmierci w 1878 roku. Oznakowane półtora wieku od jego koronacji pióro Montegrappa w  ostatecznych barwach jest symbolem zjednoczonych Włoch, Bandiera d'Italia, pieszczotliwie zwane "tricolore italiano". To zestawienie kolorów stały się konotacją Włoch, odnajdziemy je na samochodach, etykietach odzieżowych, menu w restauracji. Kiedy widzimy trzy pionowe pasy zieleni, bieli i czerwieni, niezależnie od kontekstu, myśli zwracają się do Włoch. Artykuł 12 konstytucji włoskiej, zatwierdzonej przez Zgromadzenie Ustawodawcze w dniu 22 grudnia 1947 r., stanowi, że: "Flaga Rzeczypospolitej jest włoski tricolor. Zielony, biały i czerwony, w trzech pionowych pasów o identycznych wymiarach" czerwone i białe flagi Mediolanu i zielony od munduru obywatelskiej straży. W swojej wczesnej postaci, również nosił emblemat składający się z wianka wawrzynu ozdobione trofeum broni i cztery strzały, reprezentujących cztery prowincje, które uformowały się Cispadane Republic. Ten baner ewoluowała dwóch wieków w jego obecnej formie, która została przyjęta w dniu 1 stycznia 1948 r., wraz z upowszechnieniem Republikańskiej Konstytucji i koniec panowania dynastii sabaudzkiej Trzy kolory zdobią również pamiątkowe pióra na podstawie kultowego Montegrappa 1930 Extra, wykończonych w żywicy. Na 150 Rocznicę Włoskiej Flagi został wydany limitowany zbiór 1500 piór wiecznych i kulkowych, ze srebrnym  wykończeniem. Dopełnieniem Srebrnej Edition jest kolejne 150 piór wiecznych i 150kulkowych, wykończone 18K stałej złotymi wykończeniami. Dzięki Montegrappie, dumny symbol włoskiego stylu i kreatywności,został uwieczniony serią limitowanych instrumentów piśmiennych. Możemy poczuć bliskość historii tego wspaniałego kraju jak i zainspirować innych posiadaniem luksusowego pióra.

    4 773,00 zł
  • Edycja Italy 150th Anniversary, zosła zaprojektowana przez włoskich mistrzów rzemieślnictwa, na podstawie kultowej, również limitowanej, serii 1930Extra, oczywiście przez firmę Montegrappa. W Edycja Italy 150th Anniversary, zosła zaprojektowana przez włoskich mistrzów rzemieślnictwa, na podstawie kultowej, również limitowanej, serii 1930Extra, oczywiście przez firmę Montegrappa. Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrały one ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w 1861 roku stał się pierwszym królem zjednoczonych Włoch, tytuł piastował aż do śmierci w 1878 roku. Oznakowane półtora wieku od jego koronacji pióro Montegrappa w  ostatecznych barwach jest symbolem zjednoczonych Włoch, Bandiera d'Italia, pieszczotliwie zwane "tricolore italiano". To zestawienie kolorów stały się konotacją Włoch, odnajdziemy je na samochodach, etykietach odzieżowych, menu w restauracji. Kiedy widzimy trzy pionowe pasy zieleni, bieli i czerwieni, niezależnie od kontekstu, myśli zwracają się do Włoch. Artykuł 12 konstytucji włoskiej, zatwierdzonej przez Zgromadzenie Ustawodawcze w dniu 22 grudnia 1947 r., stanowi, że: "Flaga Rzeczypospolitej jest włoski tricolor. Zielony, biały i czerwony, w trzech pionowych pasów o identycznych wymiarach" czerwone i białe flagi Mediolanu i zielony od munduru obywatelskiej straży. W swojej wczesnej postaci, również nosił emblemat składający się z wianka wawrzynu ozdobione trofeum broni i cztery strzały, reprezentujących cztery prowincje, które uformowały się Cispadane Republic. Ten baner ewoluowała dwóch wieków w jego obecnej formie, która została przyjęta w dniu 1 stycznia 1948 r., wraz z upowszechnieniem Republikańskiej Konstytucji i koniec panowania dynastii sabaudzkiej Trzy kolory zdobią również pamiątkowe pióra na podstawie kultowego Montegrappa 1930 Extra, wykończonych w żywicy. Na 150 Rocznicę Włoskiej Flagi został wydany limitowany zbiór 1500 piór wiecznych i kulkowych, ze srebrnym  wykończeniem. Dopełnieniem Srebrnej Edition jest kolejne 150 piór wiecznych i 150kulkowych, wykończone 18K stałej złotymi wykończeniami. Dzięki Montegrappie, dumny symbol włoskiego stylu i kreatywności,został uwieczniony serią limitowanych instrumentów piśmiennych. Możemy poczuć bliskość historii tego wspaniałego kraju jak i zainspirować innych posiadaniem luksusowego pióra. Doskonałe jako prezent biznesowy dla kontrahentów.

    36 519,00 zł
  • Od 1912 roku, Montegrappa zajmuje się produkcją wysokiej jakości artykuły piśmiennicze w samym zabytkowym budynku w Bassano del Grappa, North East Włochy. Z dumą uhonorowała jednego z najwięk Od 1912 roku, Montegrappa zajmuje się produkcją wysokiej jakości artykuły piśmiennicze w samym zabytkowym budynku w Bassano del Grappa, North East Włochy. Z dumą uhonorowała jednego z największych bohaterów XX wieku, tworząc limitowaną edycję piór w 50-tą rocznicę historycznego lotu w kosmos Jurija Gagarina To przełomowy i najbardziej ekscytujący okres w historii człowieka uwidaczniający ciągłe pragnienie poszukiwań. Yuri Gagarin urodził się 9 marca 1934 w Kłuszynie, Rosji. Gagarin był radzieckim pilotem sił powietrznych, który w roku 1960, po zakończeniu procesu selekcji, został wybrany z 19 innych pilotów do radzieckiego programu kosmicznego. Został pierwszym człowiekiem, który odbył podróż w kosmos. Pierwotnym zamysłem twórców było aby pióro prezentowało pierwszą cześć kolekcji Cosmopolitan, jednakże doniosłe znaczenie 50-tej rocznicy Jurija Gagarina, nakłoniło włoska manufakrture do utworzenia specjalnej wersji limitowanej. Pióro Montegrappa Yuri Gagarin dołącza do innych renomowanych nagród i wyróżnień jakie uzyskał, w tym: serii monet okolicznościowych rubla wydanego przez ZSRR do rocznic 20, 30 a 40-te oraz tytuł Bohatera Związku Radzieckiego po ponownym nazewnictwie miejscowości Gzhatsk w 1968 roku, jak Gagarin. Mistrzowie rzemieślnictwa, Montegrappa, wyryli korpus z wizerunkiem Jurija Gagarina w płaskorzeźbie,który graniczy z motywem międzyplanetarnym, na skuwce zanamiona ZSRR. Klips, wyposażony w obrotową kule, aby ułatwić swobodną aplikację i usuwanie z pocketu. Otoczony przez reprodukcję Moskiewskiego Pomnika Jurija Gagarina. Pióro posiada tłokowy system napełniania, zapewniając dopływ tuszu do dwukolorowej stalówki z 18K złota z ebonitowego podajnika. Zarówno pióro kulkowe i wieczne znajdują się w modnych drewnianych pudełkach prezentowych wraz z atramentem. Pokrywa wierzchnia pudełka ozdobiona metalowa tabliczka z wygrawerowanym wizerunek Jurija Gagarina, oraz okolicznościową notatkę cyrylicą. Aby oznaczyć 50 lat historyczny lot kosmiczny w 1961 roku od Jurija Gagarina , Montegrappa wydala pióra Jurija Gagarina w limitowanej edycji składającej się z: 1961 srebrne pióra wieczne ,1961 srebrne pióra kulkowe, 50 18K złote pióra wieczne, 50  18K złote kulkowe Wyjątkowe pióro legendarnej ikony przestrzeni kosmicznej to prezent na każdą okazję.

    10 989,00 zł
  • Montegrappa z dumą uhonorowała jednego z największych bohaterów XX wieku, tworząc limitowaną edycję piór w 50-tą rocznicę historycznego lotu w kosmos Jurija Gagarina To przełomowy i najbard Montegrappa z dumą uhonorowała jednego z największych bohaterów XX wieku, tworząc limitowaną edycję piór w 50-tą rocznicę historycznego lotu w kosmos Jurija Gagarina To przełomowy i najbardziej ekscytujący okres w historii człowieka uwidaczniający ciągłe pragnienie poszukiwań. Yuri Gagarin urodził się 9 marca 1934 w Kłuszynie, Rosji. Gagarin był radzieckim pilotem sił powietrznych, który w roku 1960, po zakończeniu procesu selekcji, został wybrany z 19 innych pilotów do radzieckiego programu kosmicznego. Został pierwszym człowiekiem, który odbył podróż w kosmos. Pierwotnym zamysłem twórców było aby pióro prezentowało pierwszą cześć kolekcji Cosmopolitan, jednakże doniosłe znaczenie 50-tej rocznicy Jurija Gagarina, nakłoniło włoska manufakrture do utworzenia specjalnej wersji limitowanej. Pióro Montegrappa Yuri Gagarin dołącza do innych renomowanych nagród i wyróżnień jakie uzyskał, w tym: serii monet okolicznościowych rubla wydanego przez ZSRR do rocznic 20, 30 a 40-te oraz tytuł Bohatera Związku Radzieckiego po ponownym nazewnictwie miejscowości Gzhatsk w 1968 roku, jak Gagarin. Od 1912 roku, Montegrappa zajmuje się produkcją wysokiej jakości artykuły piśmiennicze w samym zabytkowym budynku w Bassano del Grappa, North East Włochy. Mistrzowie rzemieślnictwa, wyryli korpus z wizerunkiem Jurija Gagarina w płaskorzeźbie,który graniczy z motywem międzyplanetarnym, na skuwce zanamiona ZSRR. Klips, wyposażony w obrotową kule, ułatwiającą swobodną aplikację i usuwanie z pocketu. Otoczony reprodukcją Moskiewskiego Pomnika Jurija Gagarina. Pióro posiada tłokowy system napełniania, zapewniając dopływ tuszu do dwukolorowej stalówki z 18K złota z ebonitowego podajnika. Zarówno pióro kulkowe i wieczne znajdują się w modnych drewnianych pudełkach prezentowych wraz z atramentem. Pokrywa wierzchnia pudełka ozdobiona metalowa tabliczka z wygrawerowanym wizerunek Jurija Gagarina, oraz okolicznościową notatkę cyrylicą. Aby oznaczyć 50 lat historyczny lot kosmiczny w 1961 roku od Jurija Gagarina , Montegrappa wydala pióra Jurija Gagarina w limitowanej edycji składającej się z: 1961 srebrne pióra wieczne ,1961 srebrne pióra kulkowe, 50 18K złote pióra wieczne, 50  18K złote kulkowe Wyjątkowe pióro legendarnej ikony przestrzeni kosmicznej to prezent na każdą okazję.

    8 325,00 zł