Piękny komplet dwóch replik zółtego Ferrari D50 i czerwonej Lanci D50

Cudowne repliki klasycznych samochodów

5 737,00 zł

SKU: CMC-M-184

Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni

Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

CMC z przyjemnością oferuje szczegółowe spojrzenie na ewolucję samochodów wyścigowych D50 w tej dołączonej edycji Lancia-Ferrari. Składa się z 2 modeli. Ten z numerem 6 jest uosobieniem Lancii D50 z 1955 roku, podczas gdy ten z numerem 20 reprezentuje dalej ewolucję Ferrari D50 z 1956 roku.

Ta łączona edycja jest limitowana do 1000 zestawów na całym świecie, a dwuskładnikowe repliki są dostępne tylko w formie zestawu.

CMC Ferrari D50, (żółty) GP Belgii #20 A. Pilette i CMC Lancia D50 (czerwony) GP Turyn #6 Ascari

Projekt Lancia D50 rozpoczął się w 1954 roku jako innowacyjne i przełomowe przedsięwzięcie. Jednak niekorzystne okoliczności sprawiły, że Lancia zakończyła swoje ambicje związane z Grand Prix w połowie 1955 roku. Projekt D50 został przejęty przez Ferrari, a w 1956 r. nowo udoskonalone Ferrari D50 umożliwiło Juanowi Manuelowi Fangio po raz czwarty zwycięstwo w Mistrzostwach Świata Kierowców.

CMC wypuszcza ten zestaw modeli, aby przedstawić niezwykłą ewolucję D50. Składa się z jednej Lancii D50 z numerem startowym #6, w którym Alberto Ascari wygrał GP Turynu 1955, oraz jednego Ferrari D50 z żółtym belgijskim lakierem wyścigowym i numerem startowym #20, w którym André Pilette zajął szóste miejsce na Grand Prix Belgii w 1956 roku. Ta łączona edycja, oznaczona jako M-184, jest ograniczona do 1000 zestawów na całym świecie.

Ferrari D50:

Grand Prix Belgii 1956 odbyło się 3 czerwca na Circuit de Spa Francorchamps. W skład Ferrari wchodziło dwóch znanych belgijskich kierowców wyścigowych Paul Frère i André Pilette, a także trzech stałych uczestników – Fangio, Castellotti i Collins. W miarę rozwoju wyścigu incydenty nieustannie łamały szeregi. Stirling Moss początkowo prowadził w swoim Maserati 250F, ale na piątym okrążeniu Fangio wyprzedził go i objął prowadzenie. Po tym, jak Moss wypadł z toru z poluzowanym kołem, Collins awansował na drugą pozycję. Mossowi udało się kontynuować wyścig w samochodzie jednego z kolegów z zespołu, ale był o jedno okrążenie za prowadzącym Fangio. Jednak samochód Fangio miał poważny problem z silnikiem na 23 okrążeniu i wyścig się dla niego skończył. Collins objął prowadzenie, które utrzymał do końca wyścigu. Paul Frère z Belgii zajął drugie miejsce, a Stirling Moss trzecie. André Pilette zajął przyzwoite szóste miejsce w swoim Ferrari D50 z żółtym nadwoziem nr 20.

Lancia D50:

Lancia D50 okazała się bardzo obiecująca podczas GP Turynu w 1955 r. (znanego również jako Gran Premio del Valentino), które odbyło się 27 marca. Scuderia Lancia wysłała na wyścig Alberto Ascariego Lancią D50 z numerem startowym # 6. Wśród innych zawodników byli także jego koledzy z drużyny Eugenio Castellotti i Luigi Villoresi z Lancii oraz rywale z Maserati i Ferrari. W sumie konkurencja była stroma. Jednak startując z pole position Alberto Ascari popisał się wspaniałym wyścigiem i przekroczył linię mety, aby wygrać swoje pierwsze zwycięstwo w Grand Prix dla Lancii.

Informacje o Classic Model Cars (CMC)

Fantastyczne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.

CMC to jedna z czołowych firm produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.

Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Manufaktura wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.

Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.

Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU CMC-M-184
Producent CMC GmbH & Co. KG
Model M-184
Materiał Ferrari D50: Precyzyjny metalowy model wykonany ręcznie z 1161 części. Zdejmowana i zamykana maska silnika. Odchylana klapa wentylacyjna do przestrzeni na nogi kierowcy. Dokładna replika silnika V8 z rurami i okablowaniem. Związane rury wydechowe wykonane z metalu. Trójkątna oś przednia z amortyzatorami, zawieszenie przednie na wahaczach, resor poprzeczny, całość wykonana z metalu. Tylne zawieszenie z rurą De-Dion, poprzecznym resorem piórowym, popychaczami i amortyzatorami ciernymi, wszystkie wykonane z metalu. Chłodnica oleju zamontowana przed chłodnicą. Szczegółowa replikacja obiegu paliwa i oleju oraz układu chłodzenia. Zawiasowe, otwierane korki wlewu paliwa i oleju. Fotel kierowcy i zagłówek tapicerowane skórą. Niezwykle realistyczne i perfekcyjnie wykonane koła ze szprychami i nyplami ze stali nierdzewnej zamontowane na aluminiowej obręczy. Autentycznie replikowane centralne nakrętki blokujące z gwintami prawoskrętnymi i lewoskrętnymi. Eleganckie wykończenie ręcznie w oryginalnym kolorze i odcieniu. Lancia D50: Precyzyjny metalowy model wykonany ręcznie z 1598 części. Zdejmowana i zamykana maska ​​silnika. Regulowany ekran na zawiasach. Realistyczna replika silnika V8 wraz z rurami i okablowaniem. Metalowe rury wydechowe. Trójkątna oś skrętna z amortyzatorami, zawieszenie przednie z wahaczami poprzecznymi, resor poprzeczny, całość wykonana z metalu. Tylne zawieszenie z rurą De-Dion, poprzecznym resorem piórowym, podłużnymi wahaczami i wewnętrznymi amortyzatorami, wszystkie wykonane z metalu. Kratka chłodnicy wykonana ręcznie ze stali nierdzewnej z metalowymi wspornikami. Bardzo szczegółowa replikacja systemu chłodzenia. Bardzo szczegółowy obieg paliwa i oleju. Autentycznie odwzorowane uchylne korki wlewu paliwa. Autentycznie powielony korek wlewu oleju na zawiasach. Fotel kierowcy i zagłówek obite skórą. Perfekcyjnie wykonane koła ze szprychami i nyplami ze stali nierdzewnej na aluminiowej obręczy. Autentycznie replikowane centralne nakrętki blokujące z gwintami prawoskrętnymi i lewoskrętnymi. Eleganckie wykończenie brylantową farbą w oryginalnym kolorze z numerem startowym 6 nadrukowanym metodą tamponu
Gwarancja 24 miesiące
Dodatkowe informacje Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej

Zobacz katalog

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.