Staranność, nieszablonowość, wysoka jakość materiału - to cechy wyróżniające asortyment marki Aurora.Jest to włoska fabryka piór wiecznych z siedzibą w Turynie – znana jest jako wiodąc
Staranność, nieszablonowość, wysoka jakość materiału - to cechy wyróżniające asortyment marki Aurora.Jest to włoska fabryka piór wiecznych z siedzibą w Turynie – znana jest jako wiodący producent akcesoriów do pisania oraz dóbr ekskluzywnych.Pierwsze ich pióro zostało wyprodukowane w 1919 roku, do dziś uważane za obiekt kultowy – było także pierwszym z długiej serii klasycznego wzornictwa.Wartości wyznawane przez firmę Aurora to pasja i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wartości te są przekazywane dzięki artystycznym produktom, których znaczenie rośnie z pokolenia na pokolenie. Ich urok i wartość zawsze wytrzymują i pokonują próbę czasu.Za wspomnianą jakością produktów tej marki stoją doświadczeni rzemieślnicy posługujący się dopasowaną techniką i stosujący wytrzymałe materiały. Pracownicy zawsze spełniają stawiane im wymogi, a to dzięki stałej współpracy firmy z najznamienitszymi projektantami.W związku z tym pragniemy Państwu przedstawić unikatową i elegancką kolekcję długopisów, piór wiecznych i kulkowych – idealną na prezent dla drugiej osoby.Pióra tej firmy zawsze przyciągały uwagę kolekcjonerów z całego świata. To dla nich przeznaczano cenione edycje wprowadzane w limitowanych i numerowanych seriach, inkrustowane zgodnie z tradycjami złotniczymi włoskich mistrzów rzemieślnictwa – inspirowane przez wielu znakomitych pisarzy oraz osobistości, m. in.: Krzysztof Kolumb, Carlo Goldoni, Dante Alighieri i wielu innych, aż do absolutnego arcydzieła wykonanego z czystego złota i rubinów w 99 egzemplarzach, dedykowanego największemu geniuszowi wszech czasów, Leonardo Da Vinci.Produktami tej marki posługiwali i nadal posługują się najbardziej znani ludzie na świecie, m. in.: Bill Gates, Naomi Campbell, Riccardo Muti, papież Jan Paweł II, Andrea Bocelli.Warto pamiętać, że Aurora ceni sobie wysoką jakość swoich produktów i indywidualne podejście do klienta.