Montegrappa

  • Seria instrumentów piśmiennych "Ikony" Montegrappy składa hołd gigantom kultury, niezależnie od charakteru pola, w jakim ich osiągnięcia zostały wyniesione na światowe szczyty. Najnowszy inst Seria instrumentów piśmiennych "Ikony" Montegrappy składa hołd gigantom kultury, niezależnie od charakteru pola, w jakim ich osiągnięcia zostały wyniesione na światowe szczyty. Najnowszy instrument w tej serii składa honor zarówno jednostce, która plasuje się na każdej liście najsilniejszych XX-go wieku, jak i najbardziej wpływowej osobowości, tak jak wspaniała historia Montegrappy. W połączeniu tych dwóch wyników powstało pamiątkowe pióro mające wielkie znaczenie, budzące wiele wspomnień. Na drugie pióro w serii "Ikony", Montegrappa wybrała postać, która poprzez sztukę filmu uosobiła wszystko, co szlachetne w sztukach walki. Tym samym otworzyła ona Zachód na sztuki walki Wschodu, co pomogło tworzyć filmy o sztukach walki poza Hong Kongiem; gatunek, który pozostał popularny 37 lat po jego śmierci. W 70-tą rocznicę jego urodzin, Montegrappa ma przyjemność złożyć hołd legendarnemu Bruce Lee. Dzięki sukcesom w filmach, Lee wywołał nagły przypływ zainteresowania chińskimi sztukami walki za Zachodzie w 1970 roku. Lecz był on kimś więcej, niż aktorem "kung fu": zjednał sobie chińską publiczność jako wzór do naśladowania, szanując chińską kulturę, podczas gdy jego oddanie sztukom walki zaowocowało indywidualnym stylem, nazwanym w książce "Jeet Kune Do" (The Way of the Intercepting Fist). W 1999 roku, w przeddzień nowego millennium, Bruce Lee został okrzyknięty przez "Time Magazine" jako jeden ze stu najbardziej wpływowych ludzi XX wieku. Trafnym jest wybór Bruce Lee przez Montegrappę jako wzór do długo oczekiwanej interpretacji jednego z najbardziej upragnionych piór: The Dragon. Bruce Lee był znany jako "The Dragon" - smok, gdyż urodził się w roku i godzinie smoka w chińskim horoskopie. W dodatku rok 2010, oznaczający 70-tą rocznicę jego urodzin, jest również 15-tą rocznicą wprowadzenia pióra Dragon przez Montegrappę w 1985 roku. W chińskiej ikonografii, Smok posiada specjalne znaczenie. Staje się on narodowym symbolem w 1912 roku - tym samym, w którym Montegrappa rozpoczęła produkcję instrumentów piśmiennych. Limit ten od 1995 celebrował zetknięcie się dwóch kultur: Orientu i Zachodu. Pióro wieczne zostało zrodzone pod znakiem smoka, fascynującą symboliczną postacią, zinterpretowaną przez wykwalifikowane dłonie artysty - Federico Monti. Obraz smoka został przywołany do życia na korpusie oraz skuwce kreacji Montegrappy, przekształcając instrument piśmienny w dzieło sztuki, zainspirowane mitami i legendami. Montegrappa wyprodukowała 1912 oryginalnych piór, by uczcić rok założenia firmy. Były one wykonane z czarnego celuloidu i sterlingowego srebra. Tylko 100 piór wiecznych zostało wyemitowanych w wersji z 18K złota. Pióro wieczne posiadało tłokowy system napełniania i dostępne było w 6 wersjach grubości stalówki. Pióra te spotykane są rzadko -wyłącznie w kręgach kolekcjonerskich. Przypominając oryginał, nowe pióro odróżnia się od modelu z 1995 roku designem klipu, kolorem, detalami ogona Smoka na korpusie, grubościami stalówek oraz topem skuwki. Edycja limitowana "The Dragon 2010 Bruce Lee" charakteryzuje się korpusem i skuwką wykonanymi z czerwonego, z czarnymi smugami celluloidu. Zwieńczenie skuwki zdobi nieśmiertelny symbol yin-yang, przedstawiający równowagę. Skuwka i korpus obejmowane są przez przepięknie wyrzeźbione smoki; w wersji ze sterlingowego srebra ich oczy rozświetlają rubiny, w wersjach bogatszych- inne drogocenne kamienie. Na stalówce przedstawiono profil Bruce Lee w jego słynnym ruchu: stopa i pięść wysunięte, w wyskoku. To niewątpliwie ciekawy i dobry pomysł na upominek biznesowy, osobom lubiącym otaczac się ekstrawaganckimi przedmiotami

    17 538,00 zł
  • W 70-tą rocznicę urodzin, Montegrappa ma przyjemność złożyć hołd legendarnemu Bruce Lee w formie serii instrumentów piśmiennych "Ikony" Składa go ona gigantowi kultury, niezależnie od char W 70-tą rocznicę urodzin, Montegrappa ma przyjemność złożyć hołd legendarnemu Bruce Lee w formie serii instrumentów piśmiennych "Ikony" Składa go ona gigantowi kultury, niezależnie od charakteru pola, w jakim jego osiągnięcia zostały wyniesione na światowe szczyty. W tej serii składa honor zarówno jednostce, która plasuje się na każdej liście najsilniejszych XX-go wieku, jak i najbardziej wpływowej osobowości, tak jak wspaniała historia Montegrappy. W połączeniu tych dwóch wyników powstało pamiątkowe pióro mające wielkie znaczenie, budzące wiele wspomnień. Na drugie pióro w serii "Ikony", Montegrappa wybrała postać, która poprzez sztukę filmu uosobiła wszystko, co szlachetne w sztukach walki. Tym samym otworzyła ona Zachód na sztuki walki Wschodu, co pomogło tworzyć filmy o sztukach walki poza Hong Kongiem; gatunek, który pozostał popularny 37 lat po jego śmierci.  Dzięki sukcesom w filmach, Lee wywołał nagły przypływ zainteresowania chińskimi sztukami walki za Zachodzie w 1970 roku. Lecz był on kimś więcej, niż aktorem "kung fu": zjednał sobie chińską publiczność jako wzór do naśladowania, szanując chińską kulturę, podczas gdy jego oddanie sztukom walki zaowocowało indywidualnym stylem, nazwanym w książce "Jeet Kune Do" (The Way of the Intercepting Fist). W 1999 roku, w przeddzień nowego millennium, Bruce Lee został okrzyknięty przez "Time Magazine" jako jeden ze stu najbardziej wpływowych ludzi XX wieku. Trafnym jest wybór Bruce Lee przez Montegrappę jako wzór do długo oczekiwanej interpretacji jednego z najbardziej upragnionych piór: The Dragon. Bruce Lee był znany jako "The Dragon" - smok, gdyż urodził się w roku i godzinie smoka w chińskim horoskopie. W dodatku rok 2010, oznaczający 70-tą rocznicę jego urodzin, jest również 15-tą rocznicą wprowadzenia pióra Dragon przez Montegrappę w 1985 roku. W chińskiej ikonografii, Smok posiada specjalne znaczenie. Staje się on narodowym symbolem w 1912 roku - tym samym, w którym Montegrappa rozpoczęła produkcję instrumentów piśmiennych. Limit ten od 1995 celebrował zetknięcie się dwóch kultur: Orientu i Zachodu. Pióro wieczne zostało zrodzone pod znakiem smoka, fascynującą symboliczną postacią, zinterpretowaną przez wykwalifikowane dłonie artysty - Federico Monti. Obraz smoka został przywołany do życia na korpusie oraz skuwce kreacji Montegrappy, przekształcając instrument piśmienny w dzieło sztuki, zainspirowane mitami i legendami. Montegrappa wyprodukowała 1912 oryginalnych piór, by uczcić rok założenia firmy. Były one wykonane z czarnego celuloidu i sterlingowego srebra. Tylko 100 piór wiecznych zostało wyemitowanych w wersji z 18K złota. Pióro wieczne posiadało tłokowy system napełniania i dostępne było w 6 wersjach grubości stalówki. Pióra te spotykane są rzadko -wyłącznie w kręgach kolekcjonerskich. Przypominając oryginał, nowe pióro odróżnia się od modelu z 1995 roku designem klipu, kolorem, detalami ogona Smoka na korpusie, grubościami stalówek oraz topem skuwki. Edycja limitowana "The Dragon 2010 Bruce Lee" charakteryzuje się korpusem i skuwką wykonanymi z czerwonego, z czarnymi smugami celluloidu. Zwieńczenie skuwki zdobi nieśmiertelny symbol yin-yang, przedstawiający równowagę. Skuwka i korpus obejmowane są przez przepięknie wyrzeźbione smoki; w wersji ze sterlingowego srebra ich oczy rozświetlają rubiny, w wersjach bogatszych- inne drogocenne kamienie. Na stalówce przedstawiono profil Bruce Lee w jego słynnym ruchu: stopa i pięść wysunięte, w wyskoku. To niewątpliwie ciekawy i dobry pomysł na upominek, który ożywi symbolicznego ducha Bruce'a Lee za każdym pociągnieciem pióra.

    169 386,00 zł
  • Na drugie pióro w serii "Ikony", Montegrappa wybrała postać, która poprzez sztukę filmu uosobiła wszystko, co szlachetne w sztukach walki. Włoska manufaktura składa hołd gigantowi  kultu Na drugie pióro w serii "Ikony", Montegrappa wybrała postać, która poprzez sztukę filmu uosobiła wszystko, co szlachetne w sztukach walki. Włoska manufaktura składa hołd gigantowi  kultury, niezależnie od charakteru pola, w jakim jego osiągnięcia zostały wyniesione na światowe szczyty. Najnowszy instrument w tej serii składa honor zarówno jednostce, która plasuje się na każdej liście najsilniejszych XX-go wieku, jak i najbardziej wpływowej osobowości, tak jak wspaniała historia Montegrappy. W połączeniu tych dwóch wyników powstało pamiątkowe pióro mające wielkie znaczenie, budzące wiele wspomnień. Tym samym otworzyła ona Zachód na sztuki walki Wschodu, co pomogło tworzyć filmy o sztukach walki poza Hong Kongiem; gatunek, który pozostał popularny 37 lat po jego śmierci. W 70-tą rocznicę jego urodzin, Montegrappa ma przyjemność złożyć hołd legendarnemu Bruce Lee. Dzięki sukcesom w filmach, Lee wywołał nagły przypływ zainteresowania chińskimi sztukami walki za Zachodzie w 1970 roku. Lecz był on kimś więcej, niż aktorem "kung fu": zjednał sobie chińską publiczność jako wzór do naśladowania, szanując chińską kulturę, podczas gdy jego oddanie sztukom walki zaowocowało indywidualnym stylem, nazwanym w książce "Jeet Kune Do" (The Way of the Intercepting Fist). W 1999 roku, w przeddzień nowego millennium, Bruce Lee został okrzyknięty przez "Time Magazine" jako jeden ze stu najbardziej wpływowych ludzi XX wieku. Trafnym jest wybór Bruce Lee przez Montegrappę jako wzór do długo oczekiwanej interpretacji jednego z najbardziej upragnionych piór: The Dragon. Bruce Lee był znany jako "The Dragon" - smok, gdyż urodził się w roku i godzinie smoka w chińskim horoskopie. W dodatku rok 2010, oznaczający 70-tą rocznicę jego urodzin, jest również 15-tą rocznicą wprowadzenia pióra Dragon przez Montegrappę w 1985 roku. W chińskiej ikonografii, Smok posiada specjalne znaczenie. Staje się on narodowym symbolem w 1912 roku - tym samym, w którym Montegrappa rozpoczęła produkcję instrumentów piśmiennych. Limit ten od 1995 celebrował zetknięcie się dwóch kultur: Orientu i Zachodu. Pióro wieczne zostało zrodzone pod znakiem smoka, fascynującą symboliczną postacią, zinterpretowaną przez wykwalifikowane dłonie artysty - Federico Monti. Obraz smoka został przywołany do życia na korpusie oraz skuwce kreacji Montegrappy, przekształcając instrument piśmienny w dzieło sztuki, zainspirowane mitami i legendami. Montegrappa wyprodukowała 1912 oryginalnych piór, by uczcić rok założenia firmy. Były one wykonane z czarnego celuloidu i sterlingowego srebra. Tylko 100 piór wiecznych zostało wyemitowanych w wersji z 18K złota. Pióro wieczne posiadało tłokowy system napełniania i dostępne było w 6 wersjach grubości stalówki. Pióra te spotykane są rzadko -wyłącznie w kręgach kolekcjonerskich. Przypominając oryginał, nowe pióro odróżnia się od modelu z 1995 roku designem klipu, kolorem, detalami ogona Smoka na korpusie, grubościami stalówek oraz topem skuwki. Edycja limitowana "The Dragon 2010 Bruce Lee" charakteryzuje się korpusem i skuwką wykonanymi z czerwonego, z czarnymi smugami celluloidu. Zwieńczenie skuwki zdobi nieśmiertelny symbol yin-yang, przedstawiający równowagę. Skuwka i korpus obejmowane są przez przepięknie wyrzeźbione smoki; w wersji ze sterlingowego srebra ich oczy rozświetlają rubiny, w wersjach bogatszych- inne drogocenne kamienie. Na stalówce przedstawiono profil Bruce Lee w jego słynnym ruchu: stopa i pięść wysunięte, w wyskoku. To niewątpliwie ciekawy i dobry pomysł na upominek biznesowy, osobom lubiącym otaczac się ekstrawaganckimi przedmiotami.

    15 984,00 zł
  • Trafnym jest wybór Bruce Lee przez Montegrappę jako wzór do długo oczekiwanej interpretacji jednego z najbardziej upragnionych piór: The Dragon W 70-tą rocznicę urodzin, Montegrappa ma przyjemn Trafnym jest wybór Bruce Lee przez Montegrappę jako wzór do długo oczekiwanej interpretacji jednego z najbardziej upragnionych piór: The Dragon W 70-tą rocznicę urodzin, Montegrappa ma przyjemność złożyć hołd legendarnemu Bruce Lee w formie serii instrumentów piśmiennych "Ikony" Składa go ona gigantowi kultury, niezależnie od charakteru pola, w jakim jego osiągnięcia zostały wyniesione na światowe szczyty. W tej serii składa honor zarówno jednostce, która plasuje się na każdej liście najsilniejszych XX-go wieku, jak i najbardziej wpływowej osobowości, tak jak wspaniała historia Montegrappy. W połączeniu tych dwóch wyników powstało pamiątkowe pióro mające wielkie znaczenie, budzące wiele wspomnień. Na drugie pióro w serii "Ikony", Montegrappa wybrała postać, która poprzez sztukę filmu uosobiła wszystko, co szlachetne w sztukach walki. Tym samym otworzyła ona Zachód na sztuki walki Wschodu, co pomogło tworzyć filmy o sztukach walki poza Hong Kongiem; gatunek, który pozostał popularny 37 lat po jego śmierci.  Dzięki sukcesom w filmach, Lee wywołał nagły przypływ zainteresowania chińskimi sztukami walki za Zachodzie w 1970 roku. Lecz był on kimś więcej, niż aktorem "kung fu": zjednał sobie chińską publiczność jako wzór do naśladowania, szanując chińską kulturę, podczas gdy jego oddanie sztukom walki zaowocowało indywidualnym stylem, nazwanym w książce "Jeet Kune Do" (The Way of the Intercepting Fist). W 1999 roku, w przeddzień nowego millennium, Bruce Lee został okrzyknięty przez "Time Magazine" jako jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi XX wieku.  Bruce Lee był znany jako "The Dragon" - smok, gdyż urodził się w roku i godzinie smoka w chińskim horoskopie. W dodatku rok 2010, oznaczający 70-tą rocznicę jego urodzin, jest również 15-tą rocznicą wprowadzenia pióra Dragon przez Montegrappę w 1985 roku. W chińskiej ikonografii, Smok posiada specjalne znaczenie. Staje się on narodowym symbolem w 1912 roku - tym samym, w którym Montegrappa rozpoczęła produkcję instrumentów piśmiennych. Limit ten od 1995 celebrował zetknięcie się dwóch kultur: Orientu i Zachodu. Pióro wieczne zostało zrodzone pod znakiem smoka, fascynującą symboliczną postacią, zinterpretowaną przez wykwalifikowane dłonie artysty - Federico Monti. Obraz smoka został przywołany do życia na korpusie oraz skuwce kreacji Montegrappy, przekształcając instrument piśmienny w dzieło sztuki, zainspirowane mitami i legendami. Montegrappa wyprodukowała 1912 oryginalnych piór, by uczcić rok założenia firmy. Były one wykonane z czarnego celuloidu i sterlingowego srebra. Tylko 100 piór wiecznych zostało wyemitowanych w wersji z 18K złota. Pióro wieczne posiadało tłokowy system napełniania i dostępne było w 6 wersjach grubości stalówki. Pióra te spotykane są rzadko -wyłącznie w kręgach kolekcjonerskich. Przypominając oryginał, nowe pióro odróżnia się od modelu z 1995 roku designem klipu, kolorem, detalami ogona Smoka na korpusie, grubościami stalówek oraz topem skuwki. Edycja limitowana "The Dragon 2010 Bruce Lee" charakteryzuje się korpusem i skuwką wykonanymi z czerwonego, z czarnymi smugami celluloidu. Zwieńczenie skuwki zdobi nieśmiertelny symbol yin-yang, przedstawiający równowagę. Skuwka i korpus obejmowane są przez przepięknie wyrzeźbione smoki; w wersji ze sterlingowego srebra ich oczy rozświetlają rubiny, w wersjach bogatszych- inne drogocenne kamienie. Na stalówce przedstawiono profil Bruce Lee w jego słynnym ruchu: stopa i pięść wysunięte, w wyskoku. To niewątpliwie ciekawy i dobry pomysł na upominek, który ożywi symbolicznego ducha Bruce'a Lee za każdym pociągnieciem pióra.

    181 818,00 zł
  • Montegrappa to renomowana, włoska manufaktura, która słynie z ekskluzywnych piór i długopisów od 1912roku . Zajmuje się również tworzeniem serii na cześć znanych osobistości. Pragniemy prz Montegrappa to renomowana, włoska manufaktura, która słynie z ekskluzywnych piór i długopisów od 1912roku . Zajmuje się również tworzeniem serii na cześć znanych osobistości. Pragniemy przedstawić Państwu, limitowaną kolekcję "Serie Montegrappa Icons" która dotychczas zainteresowała się takimi ikonami jak Muhammad Ali i Bruce Lee, a dziś przyszła kolej na Franka Sinatre. Sinatrę uważa się za jednego z najlepszych wokalistów wszech czasów. Jego wykonania są znane z nienagannego frazowania i synchronizacji. Pozostawił po sobie ogromną spuściznę muzyczną Życie w nie najlepszych warunkach w Hoboken w New Jersey ukierunkowało go na ciężką pracę i osiągnięcie sukcesu. Stworzony przez mistrzów rzemieślnictwa wzór ma nawiązywać do prążkowanych garniturów, które lubił nosić piosenkarz. Pióro posiada niebieskie akcenty, które nawiązują do koloru oczu Franka Sinatry. Natomiast na długopisie dostrzeżemy pomarańczowe elementy, bo piosenkarz twierdził, że to najszczęśliwszy kolor. Klips ma kształt mikrofonu i ozdobiony jest turkusem. Znajdziemy tu także wykończenia ze srebra i 18-karatowego złota, korpu z czarnej żywicy szlachetnej z ręcznie wykończonymi zdobieniami ze sterlingowego srebra. Akcenty kolorystyczne nawiązują do utworu "Ol Blue Eyes" Zarówno długopis, jak i pióro ukażą się w limitowanym nakładzie wynoszącym 1915 egzemplarzy. Ta liczba, to jednocześnie rok urodzin Franka Sinatry. Jeśli ktoś ceni sobie luksus i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowany dziś długopis na pewno go zainteresuje.

    11 988,00 zł
  • Renomowana, włoska manufaktura, Montegrappa, którą charakteryzuje ekskluzywność i luksus, jest producentem piór i długopisów od 1912roku . Zajęła się również tworzeniem serii na cześć g Renomowana, włoska manufaktura, Montegrappa, którą charakteryzuje ekskluzywność i luksus, jest producentem piór i długopisów od 1912roku . Zajęła się również tworzeniem serii na cześć globalnych ikon i znanych osobistości. Pragniemy przedstawić Państwu, limitowaną kolekcję "Serie Montegrappa Icons" która dotychczas zainteresowała się takimi ikonami jak Muhammad Ali i Bruce Lee, a dziś przyszła kolej na Franka Sinatre. Sinatrę uważa się za jednego z najlepszych wokalistów wszech czasów. Jego wykonania są znane z nienagannego frazowania i synchronizacji. Pozostawił po sobie ogromną spuściznę muzyczną Życie w nie najlepszych warunkach w Hoboken w New Jersey ukierunkowało go na ciężką pracę i osiągnięcie sukcesu. Stworzony przez mistrzów rzemieślnictwa wzór ma nawiązywać do prążkowanych garniturów, które lubił nosić piosenkarz. Pióro posiada niebieskie akcenty, które nawiązują do koloru oczu Franka Sinatry. Natomiast na długopisie dostrzeżemy pomarańczowe elementy, bo piosenkarz twierdził, że to najszczęśliwszy kolor. Klips ma kształt mikrofonu i ozdobiony jest turkusem. Znajdziemy tu także wykończenia ze srebra i 18-karatowego złota, korpu z czarnej żywicy szlachetnej z ręcznie wykończonymi zdobieniami ze sterlingowego srebra. Akcenty kolorystyczne nawiązują do utworu "Ol Blue Eyes" Zarówno długopis, jak i pióro ukażą się w limitowanym nakładzie wynoszącym 1915 egzemplarzy. Ta liczba, to jednocześnie rok urodzin Franka Sinatry. Jeśli ktoś ceni sobie luksus i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowany dziś długopis na pewno go zainteresuje.Unikalnośc emocji jakie niesie ze sobą to pióro, z pewnością przyniesie zachwyt w oczach innych.

    82 473,00 zł
  • Montegrappa to wyróżniającą się włoska indywidualność, która leży w wyrobach piśmienniczych wytwarzanych przez mistrzów rzemiosła z Vincenzy od 1912roku . Zajmuje się również tworzenie Montegrappa to wyróżniającą się włoska indywidualność, która leży w wyrobach piśmienniczych wytwarzanych przez mistrzów rzemiosła z Vincenzy od 1912roku . Zajmuje się również tworzeniem serii na cześć znanych osobistości. Pragniemy przedstawić Państwu, limitowaną kolekcję "Serie Montegrappa Icons" która dotychczas zainteresowała się takimi ikonami jak Muhammad Ali i Bruce Lee, a dziś przyszła kolej na Franka Sinatre. Sinatrę uważa się za jednego z najlepszych wokalistów wszech czasów. Jego wykonania są znane z nienagannego frazowania i synchronizacji. Pozostawił po sobie ogromną spuściznę muzyczną Życie w nie najlepszych warunkach w Hoboken w New Jersey ukierunkowało go na ciężką pracę i osiągnięcie sukcesu. Stworzony przez mistrzów rzemieślnictwa wzór ma nawiązywać do prążkowanych garniturów, które lubił nosić piosenkarz. Pióro posiada niebieskie akcenty, które nawiązują do koloru oczu Franka Sinatry. Natomiast na długopisie dostrzeżemy pomarańczowe elementy, bo piosenkarz twierdził, że to najszczęśliwszy kolor. Klips ma kształt mikrofonu i ozdobiony jest turkusem. Znajdziemy tu także wykończenia ze srebra i 18-karatowego złota, korpu z czarnej żywicy szlachetnej z ręcznie wykończonymi zdobieniami ze sterlingowego srebra. Akcenty kolorystyczne nawiązują do utworu "Ol Blue Eyes" Zarówno długopis, jak i pióro ukażą się w limitowanym nakładzie wynoszącym 1915 egzemplarzy. Ta liczba, to jednocześnie rok urodzin Franka Sinatry. Jeśli ktoś ceni sobie luksus i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowany dziś długopis na pewno go zainteresuje.Unikalnośc emocji jakie niesie ze sobą to pióro, z pewnością przyniesie zachwyt w oczach innych.

    9 324,00 zł
  • Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, kt Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. St. Moritz jest jak żaden inny kurort, symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku. Twórca Bonda, Ian Fleming, wyraźnie wiedział, że znalazł dobrą lokalizację: okolice St Moritz służyły mu również jako siedziba czarnego charakteru – Blofelda w powieści “W tajnej służbie Jej Królewskiej Mości”.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra.

    12 987,00 zł
  • St Moritz, szwajcarski kurort  został uhonorowany serią limitowanych piór przez szanowaną wytwórnię  instrumentów piśmienniczych Montegrappa. Premiera zbiega się z 2010 St Moritz Ar St Moritz, szwajcarski kurort  został uhonorowany serią limitowanych piór przez szanowaną wytwórnię  instrumentów piśmienniczych Montegrappa. Premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. St. Moritz jest jak żaden inny kurort, symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Prezenty to ważny punkt na spotkania biznesowe, oraz kreowanie dobrze zarządzanej firmy.

    11 544,00 zł
  • Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Pióro pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu . Polecamy!

    12 987,00 zł
  • Wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypa Wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Pióro pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu. Idealne na prezent bądź upominek biznesowy. Polecamy!

    11 544,00 zł
  • Najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech,Montegrappa , z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, kt Najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech,Montegrappa , z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. To porywające pióro, przukuwa naszą uwagę niezwykłym szykiem,a dodatkowo pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu jednocześnie. Polecamy!

    12 987,00 zł
  • 2010 St Moritz Arts Moasters oraz St Moritz, obie te imprezy są obopólną trafną reprezentacją samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Z okazji ich zbiegają 2010 St Moritz Arts Moasters oraz St Moritz, obie te imprezy są obopólną trafną reprezentacją samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Z okazji ich zbiegającej się premiery Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort  Wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Jak żaden inny kurort,St Moritz-symbolizuje wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 300 piór kulkowych wykonanych z celluloidu w kolorze płomiennej czerwieni oraz ze sterlingowego srebra. Pióro pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu. Idealne na prezent bądź upominek biznesowy. Polecamy!

    11 544,00 zł
  • Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór wiecznych. Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego produktu, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    37 518,00 zł
  • Odkąd St. Mortiz powitało narciarzy blisko 150lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globa Odkąd St. Mortiz powitało narciarzy blisko 150lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość. Montegrappa, najbardziej szanowana wytwórnia przyborów do pisania we Włoszech, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra kulkowe są wykonane z celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór kulkowych Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego upominku, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    49 950,00 zł
  • Wytwórnia Włoska Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Ma Wytwórnia Włoska Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z czerwonego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór wiecznych. Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego produktu, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    37 518,00 zł
  • Szanowana włoska wytwórnia piśmiennicza Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się Szanowana włoska wytwórnia piśmiennicza Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Jednakże St Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z czerwonego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór kulkowych Ten rzadki, drogocenny przedmiot wyraża charakter osoby, która go nabywa oraz zapewnia przyjemność pisania i odkrywania wyjątkowych emocji.

    49 950,00 zł
  • St. Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts M St. Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Wytwórnia Włoska Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z brązowego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór wiecznych. Szczegółowe wykonanie zapewni Państwu komfort uzytkowania, oraz zadowolenie z tak oryginalnego i luksusowego produktu, jakim niewątpliwie są limitowane kolekcje Montegrappa.

    37 518,00 zł
  • Jedna z najstarszych manufaktur  Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 201 Jedna z najstarszych manufaktur  Montegrappa, z przyjemnością ogłasza, że ma zaszczyt stworzyć serię piór honorujących szwajcarski kurort – St Moritz, której premiera zbiega się z 2010 St Moritz Arts Masters. Imprezy te są obopólną trafną reprezentacją: samego miasteczka i aury luksusu, jaką pióra wieczne i rollery je otaczają. St. Moritz proponuje o wiele więcej niż narciarstwo, golf i inne formy rekreacji. Każdego roku miasto wita sztukę, słynne wystawy, seminaria, spacery oraz inne atrakcje. The 2010 St Moritz Arts Masters jest imprezą odbywającą się po raz trzeci, mającą miejsce od 27 sierpnia do 5 września. Zjazd artystów i kolekcjonerów, ekspertów i krytyków – to rzadka okazja do publicznego rozkoszowania się sztuką w każdym jej aspekcie. Wszystko, co powinno być widokówką Szwajcarii: wytworność i wyrafinowanie, ekskluzywność, a mimo to serdeczność i otwartość, symbolizuje, jak żaden inny kurort St. Mortiz. To wspaniałe, że wpływ jaki posiada St Moritz na globalną świadomość, odkąd po raz pierwszy powitało narciarzy blisko 150 lat temu, urósł na tyle, by stać się filmowym i literackim miejscem luksusowych wypadów. Już w roku 1934, Alfred Hitchcock kręcił w tym mieście początkowe sceny filmu “Człowiek, który wiedział za dużo”. Było ono też pięknym tłem dla filmu, który powstał dokładnie 30 lat później w serii James Bond: ”Goldfinger” oraz dla “Tylko dla twoich oczu” z 1981 roku.Najbardziej romantyczny muzyk, Peter Sarstedt, wymienił St Moritz wśród elitarnych miejsc w jego nieśmiertelnej piosence”Where Do You Go To My Lovely”. Samo jego wymienienie oddaje szyk haute monde. Reprezentacja tego wydarzenia będzie więc dla Montegrappy i słynnego miasteczka doskonałą formą promocji i pokazania swej ekskluzywności. Artysta może do tego użyć narzędzia - pióra - ukazując dzieło sztuki upiększone wizualną reprezentacją St Moritz. Aby udekorować korpusy, designer Montegrappy wybrał trzy historyczne plakaty, by zilustrować szeroki zakres możliwości atrakcji w St Moritz. Każdy obraz jest ręcznie malowany przez artystę Lorena Straffi. Pióra wieczne są wykonane z brązowego celuloidu - kosztownego materiału powstałego z włókna bawełny połączonego z naturalnymi barwnikami i macicą perłową, a następnie ozdobione są 18K złotem sterlingowym srebrem. W tej edycji limitowanej wykonano 8 piór kulkowych To porywające pióro, przukuwa naszą uwagę niezwykłym szykiem,a dodatkowo pozwoli nabywcy na wyeksponowanie najwiekszych zalet sztuki i wielkiego sukcesu jednocześnie.

    49 950,00 zł
  • Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech, ma zaszczyt ogłosić, że stworzyła serię artykułów piśmiennych, składających hołd "Il Teat Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech, ma zaszczyt ogłosić, że stworzyła serię artykułów piśmiennych, składających hołd "Il Teatro La Fenice" - legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane dziś pióro wieczne na pewno go zainteresuje.

    18 759,00 zł
  • Składających hołd II Teatro La Fenice - legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji, Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech,stworzyła limi Składających hołd II Teatro La Fenice - legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji, Montegrappa, najbardziej szanowany producent ekskluzywnych instrumentów piśmiennych we Włoszech,stworzyła limitowaną serię artykułów piśmiennych. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane dziś pióro na pewno go zainteresuje.

    17 316,00 zł
  • Limitowana seria artykułów piśmiennych, została stworzona przez najbardziej znaną i respektowaną włoską firmę Montegrappa, składających hołd II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemu te Limitowana seria artykułów piśmiennych, została stworzona przez najbardziej znaną i respektowaną włoską firmę Montegrappa, składających hołd II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemu teatrowi operowemu w Wenecji. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane pióro wieczne na pewno go zainteresuje. Opera pozostaje wizytówką życia kulturalnego do dnia dzisiejszego, a możliwość obcowania z nią na codzień otacza nas wyjątkowym powiewem luksusu. 

    119 214,00 zł
  • II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemy teatr operowy w Wenecji, został uhonorowany limitowaną serią artykułów piśmiennych, przez respektowaną od ponad 100lat włoską firmę Montegrappa. II Teatro La Fenice di Venezia- legendarnemy teatr operowy w Wenecji, został uhonorowany limitowaną serią artykułów piśmiennych, przez respektowaną od ponad 100lat włoską firmę Montegrappa. Luksusowe pióra wieczne oraz pióra kulkowe reprezentują oba estetyczne detale, które podkreślają tę cudowną salę oraz historię, którą jest ona przepełniona. Nawet włoska nazwa - dla "the Phoenix" - ma historyczne znaczenie. Zaadresowana jest do sagi, która obejmuje trzy pożary niszczące La Fenice. Przy każdej okazji społeczeństwo Wenecji gromadziło się, by odbudować operę, gwarantując, że będzie to miejsce całkowicie dorównujące największym. Pierwszy budynek operowy w Wenecji - San Benedetto Theatre - został zrównany z ziemią przez pożar w 1774 roku. Budowa rozpoczęła się w czerwcu 1790, według planów Gianantonio Selvy, a zakończyła się w maju 1792 roku. To był moment, gdy opera została nazwana "La Fenice", która jak mityczny Fenkis, powstała z popiołów. La Fenice szybko wyrobiła sobie opinię jako największa opera, będąc gospodarzem głównych produkcji wczesnych lat XIX-go wieku, takich twórców jak Rossini, Donizetti, czy innych głównych kompozytorów wystawianych przez największe głosy świata. Dwustu tynkarzy, artystów, stolarzy i innych rzemieślników było zatrudnionych przy odzyskiwaniu atmosfery i stylu starego teatru, przywołujących na myśl XIX-ty wiek. Wielkie otwarcie nastąpiło 14 grudnia 2003 roku i zostało uświetnione koncertem Beethovena, Wagnera i Stravinskyego. Pierwszą operą zrealizowaną w "nowym" La Fenice, była "La Traviata" wykonana w roku 2004. Jak architekci pracujący nad starym i wiarygodnym image La Fenice, tak i Montegrappa zaprojektowała pióra wykonane ręcznie z celuloidu i metali szlachetnych, zainspirowanych żyrandolami, filarami oraz przepięknymi rokokowymi filigranami, które dekorowały każdą przestrzeń wnętrza. Chociaż każde pióro w serii jest z natury rzadkie, grawerowane jest z indywidualnym numerem seryjnym w celu zidentyfikowania jego pochodzenia. Montegrappa zapewniła cały szereg personalizacji. Płaską końcówkę nakrywki można zdjąć i ozdobic monogramem właściciela pióra, może być ono następnie wykorzystywane jako woskowa pieczęć do poparcia papeterii. Dodatkowo niewielko ilośc wosku została również doposowana do koloru celuloidu. Pióro wieczne znajduje się w pudełku - Teatro La Fenice Sterling Montegrappa. Wykwintność, luksus, bogate zdobienie - to połączenia splatające losy Teatru La Fince wraz z Montegrappa. Ktoś kto ceni sobie elegancje i styl, a na dodatek przywiązuje wagę do najmniejszych szczegółów, to prezentowane pióro wieczne na pewno go zainteresuje. Opera pozostaje wizytówką życia kulturalnego do dnia dzisiejszego, a możliwość obcowania z nią na codzień otacza nas wyjątkowym powiewem luksusu. 

    126 651,00 zł
  • Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrał on ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w Włochy znane jako wielki kraj starożytności, posiada wspaniałą historię, obejmującą cywilizacje Etrusków i Cesarstwa Rzymskiego. Odegrał on ważną rolę w renesansie. Victor Emmanuel II w 1861 roku stał się pierwszym królem zjednoczonych Włoch, tytuł piastował aż do śmierci w 1878 roku. Oznakowane półtora wieku od jego koronacji pióro Montegrappa w  ostatecznych barwach jest symbolem zjednoczonych Włoch, Bandiera d'Italia, pieszczotliwie zwane "tricolore italiano". To zestawienie kolorów stały się konotacją Włoch, odnajdziemy je na samochodach, etykietach odzieżowych, menu w restauracji. Kiedy widzimy trzy pionowe pasy zieleni, bieli i czerwieni, niezależnie od kontekstu, myśli zwracają się do Włoch. Artykuł 12 konstytucji włoskiej, zatwierdzonej przez Zgromadzenie Ustawodawcze w dniu 22 grudnia 1947 r., stanowi, że: "Flaga Rzeczypospolitej jest włoski tricolor. Zielony, biały i czerwony, w trzech pionowych pasów o identycznych wymiarach" czerwone i białe flagi Mediolanu i zielony od munduru obywatelskiej straży. W swojej wczesnej postaci, również nosił emblemat składający się z wianka wawrzynu ozdobione trofeum broni i cztery strzały, reprezentujących cztery prowincje, które uformowały się Cispadane Republic. Ten baner ewoluowała dwóch wieków w jego obecnej formie, która została przyjęta w dniu 1 stycznia 1948 r., wraz z upowszechnieniem Republikańskiej Konstytucji i koniec panowania dynastii sabaudzkiej Trzy kolory zdobią również pamiątkowe pióra na podstawie kultowego Montegrappa w 1930 Extra, wykończonych w żywicy. Na 150 Rocznicę Włoskiej Flagi został wydany limitowany zbiór 1500 piór wiecznych i kulkowych, ze srebrnym  wykończeniem. Dopełnieniem Srebrnej Edition jest kolejne 150 piór wiecznych i 150kulkowych, wykończone 18K stałej złotymi wykończeniami. Dzięki Montegrappie, dumny symbol włoskiego stylu i kreatywności,został uwieczniony seriś limitowanych instrumentów piśmiennych. Możemy poczuć bliskość historii tego wspaniałego kraju jak i zainspirować innych posiadaniem luksusowego pióra.

    32 523,00 zł