Luksusowy zestaw trzech replik wyścigowych aut Ferrari D50
Niezwykłe repliki klasycznych samochodów
SKU: CMC-M-202
Dostępność produktu: Na zamówienie - od 10 dni do 5 tygodni
Zobacz inne produkty z kategorii Prezenty dla fana aut, jachtów i motorów lub producenta CMC GmbH & Co. KG z wysyłką w 24 godziny
Opis
Do tego Lucky Set wybraliśmy trzy różne samochody wyścigowe typu CMC Ferrari D50, którymi pilot Scuderia Peter Collins z powodzeniem startował w wyścigach Grand Prix w 1956 roku, ale jednocześnie stał się „tragicznym bohaterem”.
Dodatkowo ten zestaw modeli zostanie dostarczony wraz z gablotą i figurką kierowcy. Zestaw Lucky jest dostępny tylko jako kompletna gama.
Niezwykły talent jazdy młodego Brytyjczyka Petera Collinsa (urodzonego 6 listopada 1931 r.) nie pozostał ukryty przed Enzo Ferrari. Dlatego Peter Collins został popełniony od 1956 roku przez Scuderia. „Młodziuch” wystartował już od pierwszego wyścigu – jego szanse na tytuł mistrza świata kierowców były bardzo dobre. Pozostał skromny i uprzejmy.
Na ostatnim miejscu GP sezonu 1956 w Monza Collins napisał historię wyścigów: jego bezinteresowna decyzja i hojny hołd dla rywali o mistrzostwo świata zadecydowały o wyniku mistrzostw Collins jest jedynym w historii kierowcą Formuły 1, który dobrowolnie wyrzekł się chwytliwego możliwego świata tytuł na korzyść kolegi z drużyny. Uzasadnił tę decyzję stwierdzeniem, że jest jeszcze wystarczająco młody iw kolejnych latach ma jeszcze wiele szans na zdobycie tytułu mistrza świata. Niestety Collins zginął dwa lata później w wypadku na torze Nürburgring o Grand Prix Niemiec w 1958 roku.
1. Z numerem startowym 14 Peter Collins rozpoczął wyścig w Grand Prix Francji. Była to piąta runda Pucharu Świata w 1956 roku. Po ekscytującym wyścigu Peter Collins ostatecznie wygrał wyścig z niewielką przewagą przed zajmującym drugie miejsce kolegą z zespołu Eugenio Castellotti.
2. Z numerem startowym 2 Peter Collins wystartował w wyścigu o Grand Prix Niemiec na torze Nürburgring. Obaj kierowcy Ferrari jeździli D 50 z długim nosem. Aby lepiej odróżnić oba samochody, czubek nosa Collins D50 został pomalowany ciemnozielonym paskiem. Błąd w prowadzeniu samochodu zakończył wyścig Collinsa
3. Ostatni wyścig sezonu na Monzy zadecydował o zdobyciu tytułu. Fangio, Collins czy Behra to pytanie na początku wyścigu. Fangio przejął samochód Collinsa i był w stanie zdobyć swój czwarty tytuł mistrza świata kierowców
Informacje o Classic Model Cars (CMC)
Fantastyczne produkty połączone z najwyższą jakością wykończenia dają nam synonim niemieckiej marki Classic Model Cars. To prawdziwy ukłon w stronę ręcznie wykonywanych produktów, które zachwycają swoją niepowtarzalną elegancją oraz luksusem.
CMC to jedna z czołowych firm produkujących miniatury samochodów zabytkowych. Firma tworzy klasyczne oraz kolekcjonerskie modele samochodów przy użyciu autentycznych materiałów i tkanin.
Od 1995 roku CMC posiada własny zakład produkcyjny z wysoko wykwalifikowanymi inżynierami i pracownikami w Chinach. Efektem wielomiesięcznych badań są różnorodne modele klasycznych samochodów, które składane są ręcznie z ponad 1800 pojedynczych części. Manufaktura wykorzystuje wysokiej jakości materiały, aby w pełni zachować „wierność oryginałowi” danego modelu samochodu.
Firma skupia się na wszystkich głównych i popularnych skalach kolekcjonerskich: 1:12, 1:18, 1:24, 1:43. Pierwszy wyprodukowany przez firmę model był w skali 1:24 - to kultowy Mercedes-Benz SSK z 1930 roku. Został zbudowany w 1995 roku i zdobył wiele prestiżowych nagród.
Każdy pojedynczy element jest starannie montowany ręcznie. Instrumenty na desce rozdzielczej są montowane osobno. Siedzenia pokryte są tkaniną lub skórą. Wykładzina podłogowa jest układana we wnętrzu i w bagażniku. W replikach odwzorowane są najmniejsze detale zgodne z oryginalnymi planami danego pojazdu.
Atrybuty / szczegóły
SKU | CMC-M-202 |
Producent | CMC GmbH & Co. KG |
Model | M-202 |
Materiał | Precyzyjny metalowy model wykonany ręcznie z 1161 części. Zdejmowana i zamykana maska silnika. Odchylana klapa wentylacyjna do przestrzeni na nogi kierowcy. Dokładna replika silnika V8 z rurami i okablowaniem. Związane rury wydechowe wykonane z metalu. Trójkątna oś przednia z amortyzatorami, zawieszenie przednie na wahaczach, resor poprzeczny, całość wykonana z metalu. Tylne zawieszenie z rurą De-Dion, poprzecznym resorem piórowym, popychaczami i amortyzatorami ciernymi, wszystkie wykonane z metalu. Chłodnica oleju zamontowana przed chłodnicą. Szczegółowa replikacja obiegu paliwa i oleju oraz układu chłodzenia. Zawiasowe, otwierane korki wlewu paliwa i oleju. Fotel kierowcy i zagłówek tapicerowane skórą. Niezwykle realistyczne i perfekcyjnie wykonane koła ze szprychami i nyplami ze stali nierdzewnej zamontowane na aluminiowej obręczy. Autentycznie replikowane centralne nakrętki blokujące z gwintami prawoskrętnymi i lewoskrętnymi. Eleganckie wykończenie brylantową farbą w oryginalnym kolorze z numerami startowymi nadrukowanymi metodą tamponu |
Gwarancja | 24 miesiące |
Dodatkowe informacje | Ręczne wykonanie. Możliwość przyczepienia tabliczki znamionowej |
Zobacz katalog
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.