Książka Jim Heimann. 20th Century Alcohol & Tobacco Ads - Taschen
Cudowne książki i albumy Taschen.
SKU: TSCH-Jim Heimann. 20th Century Alcohol & Tobacco Ads
Dostępność produktu: Na zamówienie - OD 2 TYGODNI DO 5 TYGODNI,TERMIN MOŻE ZOSTAĆ WYDŁUŻONY W ZALEŻNOŚCI OD DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU NA MAGAZYNIE PRRODUCENTA.
Zobacz inne produkty z kategorii Książki o pop kulturze lub producenta Taschen z wysyłką w 24 godziny
Opis
Dążenie do potwierdzenia zapotrzebowania Amerykanów na alkohol i tytoń to opowieść o 100 latach reklamy, której celem jest uwiedzenie konsumentów, aby wzięli udział w tych pysznych przywarach. Ten katalog reklam przedstawia rozległe i obfite kampanie oraz trendy picia i palenia w Stanach Zjednoczonych, które na dobre lub złe eksplorują żywy rozdział historii reklamy.
Marka TASCHEN jest wiodącym i najbardziej rozpoznawalnym wydawcą książek o prawdziwej sztuce, architekturze, projektowaniu, modzie, fotografii, popkulturze, stylu i podróżach. Współpracując ściśle z uznanymi kreatywnymi partnerami, firma opublikowała tysiące tytułów w kilkudziesięciu językach. Od niesamowitych kwintesencji serii Basic Art po kolekcjonerskie edycje SUMO. Misją TASCHEN pozostaje nieustanne zaangażowanie w różnorodność i innowacje. Niezależnie od tematu i ceny - od 10 do 10 000 USD - marka stara się traktować każdy temat z takim samym szacunkiem, a także produkować, projektować i pakować każdą ze swoich książek luksusowy i niepowtarzalnie.
Założona przez Benedikta Taschen w 1980 roku jako mała księgarnia z komiksami w Kolonii, dziś sprzedaje swoje książki na całym świecie. Oprócz międzynarodowej sieci dystrybucji, prywatne wydawnictwo prowadzi witrynę handlu elektronicznego i 14 markowych sklepów na całym świecie, od Beverly Hills, Nowego Jorku i Miami po Londyn, Brukselę, Paryż i Mediolan. Podczas gdy w Galerii TASCHEN w Los Angeles organizowane są rotacyjne wystawy koordynowane z programem wydawniczym. Firma ma siedzibę w Kolonii i Los Angeles, a biura regionalne w Berlinie, Hongkongu, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.
TASCHEN jest zarządzany wspólnie przez Benedikta Taschena i jego najstarszą córkę Marlene Taschen. Wydawnictwo zatrudnia zespół ponad dwieście osób oraz sieć niezależnych współpracowników, którzy pracują w działach redakcji, finansów i administracji, PR, produkcji, sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży i marketingu na całym świecie.
Ekskluzywne książki Taschen to doskonały prezent na różnego rodzaju okazje.
Atrybuty / szczegóły
SKU | TSCH-Jim Heimann. 20th Century Alcohol & Tobacco Ads |
Producent | Taschen |
Model | Jim Heimann. 20th Century Alcohol & Tobacco Ads |
Autor | Steven Heller |
Liczba stron | 392 |
język | Angielski |
Oprawa | Twarda |
Wymiary | 23.8 x 30.2 cm |
Zobacz katalog
Wideo
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.