• Skontaktuj się z nami
  • biuro@luxuryproducts.pl
  • +48 660 777 937
  • Skontaktuj się z nami
  • biuro@luxuryproducts.pl
  • +48 660 777 937

Anthony Burrill: Patrz i Patrz Zebrane efemerydy i materiały drukowane - Thames & Hudson

Atrakcyjne wydania książek

127,00 zł

SKU: THANDSON- 9780500022115

Dostepność produktu: w zalezności od stanu magazynowego

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 600 686 320

Platforma internetowa Luxury Products dokłada wszelkich starań, aby mieli Państwo kompleksową informację o wysyłkach.

Standardowy czas dostawy produktów znajdujących się na naszych magazynach wynosi od 24 godzin do 2, 3 dni.

Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty i przygotowanie wysyłki. Produkty grawerowane potrzebują więcej czasu niż standardowe 24h.

Przy realizacji towarów na zamówienie, poinformujemy o końcowym etapie jego produkcji oraz dokładnej wysyłce.

Gdy przygotujemy Państwa paczkę, powiadomimy o tym mailowo.

Zobacz status Swojego zamówienia Moje zamówienia

Platforma internetowa Luxury Products w ramach dostawy produktów współpracuje z partnerami kurierskimi

UPS - przesyłka krajowa, dostawa na drugi dzień w godzinach 8 - 20

DPD - przesyłka krajowa, dostawa na drugi dzień w godzinach 8 - 20

DHL - przesyłka międzynarodowa, dostawa w zależności od kraju nadawcy

RABEN - przesyłka międzynarodowa, dostawa w zależności od kraju nadawcy

Przesyłamy także za pobraniem


Platforma internetowa Luxury Products akceptuje następujące płatności

Wpłata na konto - dane do przelewu, dostaną Państwo w podsumowaniu zamówienia oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. W tytule płatności prosimy podać numer zamówienia, albo login, co znacznie ułatwi nam realizację zamówienia.

Paypal - międzynarodowy system płatności. Po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie do PayPal.

PayU - krajowy system płatności. Po złożeniu zamówienia następuje przekierowanie do PayU.

Płatność przy odbiorze - płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki.

Opis

Look & See oferuje bardzo osobisty wgląd w idiosynkratyczne wpływy i inspiracje stojące za kreatywnością Anthony'ego Burrilla, projektanta i guru typografii. Wybierając z prywatnej kolekcji druków, starannie gromadzonych i kuratorskich przez całą swoją karierę, jest to celebracja kawałków papieru, które otaczają nasze codzienne życie, oferując kapryśną, a czasem wręcz filozoficzną perspektywę na to, jak postrzegamy drukowane artefakty. Każdemu utworowi towarzyszy obserwacja Burrilla, która ujawnia jego wrażliwą wiedzę i zrozumienie na temat projektowania i jego miejsca w prawdziwym świecie. Uzupełnieniem drukowanych prac są fragmenty fotografii ulicznej, którą Burrill nakręcił specjalnie dla książki i które nadają nowe znaczenie znakom i słowom, które uznajemy za coś oczywistego. Skarbiec inspiracji wizualnych, Look & See jest pożądaną ciekawą drukowaną osobliwością.

Pięknie wykonana w całość znacznie większa niż suma jej uroczych części, jest to publikacja, która wejdzie i zainspiruje w równym stopniu.

Manufaktura Thames & Hudson została założona w 1949 r. Przez Waltera i Evę Neurath. Ich największą pasją i misją było stworzenie „muzeum bez ścian” oraz udostępnienie szerokiej publiczności świata sztuki, a także badań czołowych naukowców. Aby odzwierciedlić międzynarodowe perspektywy, nazwa firmy połączyła rzeki przepływające przez Londyn i Nowy Jork, reprezentowane w swoim logo przez dwa delfiny symbolizujące przyjaźń oraz inteligencję, jedną skierowaną na wschód, drugą na zachód, sugerującą związek między Starym Światem a Nowym.

Dziś, nadal niezależna, rodzinna firma, Thames & Hudson jest jednym z wiodących na świecie wydawców książek ilustrowanych z ponad 2000 tytułów drukowanych. Publikuje wysokiej jakości książki we wszystkich obszarach kreatywności wizualnej: sztukach (sztuk pięknych, stosowanych, dekoracyjnych, wykonawczych), architekturze, projektowaniu, fotografii, modzie, filmie i muzyce, a także archeologii, historii i kultury popularnej. Rozwija się także lista książek dla dzieci. Z siedzibą w Londynie i siostrzanej firmie w Nowym Jorku i filie w Melbourne, Singapurze oraz Hongkongu. W Paryżu, kolejna spółka zależna, Interart, dystrybuuje książki w języku angielskim we Francji.

Historia firmy Thames & Hudson

Walter Neurath urodził się w Wiedniu w 1903 r. W 1938 r. Opuścił rodzinne miasto - gdzie prowadził galerię sztuki i wydawał ilustrowane książki - do Londynu. Początkowo pracował jako dyrektor produkcji w Adprint, firmie założonej przez wiedeńskiego emigranta Wolfganga Fogesa. Neurath i Foges opracowali pionierską koncepcję tego, co dziś jest nazywane opakowaniem książek (lub wydawaniem towarzyszącym), w którym pomysły na książki są opracowywane, zamawiane, produkowane i sprzedawane wydawcom działającym na różnych rynkach i w różnych językach, aby tworzyć duże nakłady, a tym samym obniżać jednostkowe koszty produkcji. Koncepcja Neuratha była pierwszą z wielu innowacji, które poprzez Thames & Hudson wprowadził do świata wydawnictw.

Pragnąc kontynuować pakowanie książek w drugim wydaniu i uznając potrzebę amortyzacji wysokich kosztów produkcji ilustrowanych książek, Neurath założył własne wydawnictwo, obejmujące biura w Londynie i Nowym Jorku jesienią 1949 roku. Eva Neurath, która przybyła w Londynie z Berlina w 1939 r. była współzałożycielem.

Z dziesięciu tytułów, które zostały opublikowane na pierwszej liście Thames & Hudson w 1950 r., Angielskie katedry, ze zdjęciami Martina Hürlimanna, były pierwsze i odnosiły największe sukcesy. Świadectwo silnego przekonania {marki|firmy} od samego początku w zakresie długowieczności książek, pozostało w druku do 1971 roku. W pierwszym roku publikacji pojawił się także „Poza moimi późniejszymi latami” Alberta Einsteina, wczesny wskaźnik rozległości programu. Wraz ze stopniowym i pomyślnym rozszerzaniem listy, która wzrosła z dziesięciu tytułów w 1950 r. Do 144 w 1955 r., Firma przeniosła swoje biura w High Holborn i w 1956 r. Przeniosła się do georgiańskiej kamienicy przy Bloomsbury Street 30, niedaleko Bedford Square, a następnie epicentrum wydawnictw książkowych w Londynie. Manufaktura pozostała pod tym adresem, ostatecznie rozwijając się do pięciu domów, do 1999 r., Kiedy wróciła do High Holborn.

W 1958 r. Thames i Hudson wprowadzili na rynek jedną z najbardziej znanych serii, World of Art, która stała się podstawą bardzo zróżnicowanej listy. Charakteryzują się kieszonkowym rozmiarem i czarnymi kolcami, seria rozszerzyła się w ciągu zaledwie siedmiu lat, obejmując 49 tytułów. Prawie 60 lat później w serii pojawiło się ponad 300 tytułów, z których, według Christophera Fraylinga, „w każdej szkole artystycznej w kraju są„ poplamione farbą kopie ”.

Inne ważne serie, które nadały liście głębię i prestiż, to Ancient People and Places, pod redakcją Glyna Daniela, który od lat 50. XX wieku przyczynił się do powstania pionierskiego zainteresowania archeologią, zarówno w formie książkowej, jak i telewizyjnej. Ponad 34 tytuły zostały opublikowane w serii w ciągu 34 lat. Wielkoformatowa seria Great Civilizations, wydana w 1961 roku, zawierała wkłady tak cenionych naukowców, jak Alan Bullock, Asa Briggs, Hugh Trevor-Roper, A. J. P. Taylor i John Julius Norwich.
Po zbudowaniu jednego z najważniejszych wydawnictw w Europie w czasie krótszym niż dwie dekady Walter Neurath zmarł w 1967 roku w wieku 63 lat. Rzeźbiarz Henry Moore napisał, że „jego śmierć była stratą dla naszego życia kulturalnego”. Sir Herbert Read zauważył, że Neurath „bardziej niż jakakolwiek inna osoba była odpowiedzialna za rewolucję w publikowaniu książek o sztuce” i był „jednym z tych rzadkich przedsiębiorców, którzy z powodzeniem łączą bystrość biznesu z idealizmem”. Eva Neurath została przewodniczącą. Syn Waltera, Thomas, który wraz ze swoją siostrą Constance dołączył do firmy w 1961 r., Został dyrektorem zarządzającym; Constance później przez kilka dekad pełnił funkcję dyrektora artystycznego. Zarówno Thomas, jak i Constance pozostają w zarządzie Thames & Hudson, podobnie jak córki Thomasa, Johanna i Susanna.
Od wyprodukowania pierwszego komercyjnego wydania The Book of Kells po triumfalną publikację sześciotomowego Vincenta van Gogha - Listy, od takich technicznych innowacji, jak „francuskie fałdy”, po kontrowersyjną dokumentację sztuki graffiti w Subway Art, Thames i Hudson zawsze był w awangardzie, zarówno pod względem kulturowym, jak i technik produkcji.

2016 rok otworzył niezwykły nowy rozdział dla firmy, zapowiadając partnerstwo wydawnicze z dwoma najważniejszymi muzeami na świecie: British Museum oraz Victoria and Albert Museum.

Świat sztuki i stypendium pozostaje zatem w centrum programu wydawniczego Thames & Hudson, który pozostaje wierny swojej podstawowej zasadzie: zapewnienia „muzeum bez ścian”.
Dzisiaj Thames & Hudson to rozpoznawalna międzynarodowa marka, które jest symbolem Angielskich wydawnictw. W swojej szerokiej ofercie mają tysiące ciekawych tytułów książek. W tym wiele z nich to elitarne książki kolekcjonerskie.

Atrybuty / szczegóły
SKU THANDSON- 9780500022115
Producent Thames and Hudson
Model 9780500022115
Autor Anthony Burrill
Rok wydania 22 November 2018
Wymiary 24.5 x 19.0 cm
Liczba stron 288
język Angielski
Zobacz katalog
Opinie

Brak opinii dla tego produktu.

Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,
Informujemy, że na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np.: Cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, telefon itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz tutaj link. Zapoznaj się ze wskazanymi informacjami lub kliknij przycisk: ”Przejdź do sklepu”.