Książka Menu Design in America, 1850–1985 - Taschen

Cudowne książki i albumy Taschen. 

309,00 zł

SKU: TSCH-978-3-8365-2662-3

Dostępność produktu: Na zamówienie - OD 2 TYGODNI DO 5 TYGODNI,TERMIN MOŻE ZOSTAĆ WYDŁUŻONY W ZALEŻNOŚCI OD DOSTĘPNOŚCI PRODUKTU NA MAGAZYNIE PRRODUCENTA.

Zobacz inne produkty z kategorii Komiksy i projekty graficzne lub producenta Taschen z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

Gastronomia spotyka się z grafiką w tej nieodpartej kolekcji amerykańskich menu od połowy XIX wieku do lat osiemdziesiątych. Ta seria około 800 wzorów jest nie tylko doskonałym wglądem w nasze zmieniające się nawyki żywieniowe, ale jest także historią stylów graficznych, zaprojektowanych tak, aby zwabić, i podniecić nasze podniebienia przez lata.

Marka TASCHEN jest wiodącym i najbardziej rozpoznawalnym wydawcą książek o prawdziwej sztuce, architekturze, projektowaniu, modzie, fotografii, popkulturze, stylu i podróżach. Współpracując ściśle z uznanymi kreatywnymi partnerami, firma opublikowała tysiące tytułów w kilkudziesięciu językach. Od niesamowitych kwintesencji serii Basic Art po kolekcjonerskie edycje SUMO. Misją TASCHEN pozostaje nieustanne zaangażowanie w różnorodność i innowacje. Niezależnie od tematu i ceny - od 10 do 10 000 USD - marka stara się traktować każdy temat z takim samym szacunkiem, a także produkować, projektować i pakować każdą ze swoich książek luksusowy i niepowtarzalnie.

Założona przez Benedikta Taschen w 1980 roku jako mała księgarnia z komiksami w Kolonii, dziś sprzedaje swoje książki na całym świecie. Oprócz międzynarodowej sieci dystrybucji, prywatne wydawnictwo prowadzi witrynę handlu elektronicznego i 14 markowych sklepów na całym świecie, od Beverly Hills, Nowego Jorku i Miami po Londyn, Brukselę, Paryż i Mediolan. Podczas gdy w Galerii TASCHEN w Los Angeles organizowane są rotacyjne wystawy koordynowane z programem wydawniczym. Firma ma siedzibę w Kolonii i Los Angeles, a biura regionalne w Berlinie, Hongkongu, Londynie, Madrycie, Mediolanie, Nowym Jorku i Paryżu.

TASCHEN jest zarządzany wspólnie przez Benedikta Taschena i jego najstarszą córkę Marlene Taschen. Wydawnictwo zatrudnia zespół ponad dwieście osób oraz sieć niezależnych współpracowników, którzy pracują w działach redakcji, finansów i administracji, PR, produkcji, sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży i marketingu na całym świecie.

Ekskluzywne książki Taschen to doskonały prezent na różnego rodzaju okazje.

Informacje o producencie

Atrybuty / szczegóły

SKU TSCH-978-3-8365-2662-3
Producent Taschen
Model Menu Design in America, 1850–1985
Autor Jim Heimann, Steven Heller, John Mariani
Liczba stron 392
język Wielojęzykowy angielski, francuski, niemiecki
Oprawa Twarda
Wymiary 25 x 31.7 cm

Zobacz katalog

Wideo

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.