Portugalski stolik z marmuru i nierdzewnej stali
Luksusowe meble z Portugalii
SKU: Cov-Inception side table
Dostępność produktu: Na zamówienie -
Zobacz inne produkty z kategorii Stoliki kawowe lub producenta Covet Collection z wysyłką w 24 godziny
Opis
Incepcja jest aktem początku. Blaty składają się z trzech trójkątów, geometrycznego kształtu, który zapoczątkował całą kolekcję, w różnych rozmiarach i rodzajach marmuru. Podstawa z polerowanej stali nierdzewnej podkreśla geometryczne kształty, tworząc bardzo nowoczesny stolik boczny.
Marka Covet Collections jest częścią grupy Covet House. W ciągu ostatnich kilku lat COVET HOUSE umocnił swoją pozycję najpotężniejszego narzędzia do inspirowania i pobudzania kreatywności. Marka jest dumna z ze swojego portfolio klientów, z którymi ściśle współpracują, pomagając w tworzeniu najbardziej luksusowych projektów wnętrzarskich. Oferuje własnych 12 marek, ponad 2000 eleganckich produktów w kilkunastu kategoriach, ponad 1300 inspiracji oraz szeroką gamę stylów, materiałów i wykończeń pasujących do każdego rodzaju projektu.
Dzięki Covet House zyskujesz wszystko w jednym procesie poszukiwania, wyboru, zamawiania i dostarczania wyjątkowych projektów do Twoich prywatnych lub publicznych wnętrz. Marka pracuje ramię w ramię, aby sprostać potrzebom projektowym, od szybkich rozwiązań, takich jak gotowe do wysyłki przedmioty, po kreacje na zamówienie, które sprawiają, że projekt jest jeszcze bardziej dostosowany do jego celu lub stworzonej koncepcji. Covet House oferuje wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu.
Atrybuty / szczegóły
SKU | Cov-Inception side table |
Producent | Covet Collection |
Model | Inception side table |
Wymiary | SZEROKOŚĆ: 85 CM GŁĘBOKOŚĆ: 46 CM WYSOKOŚĆ: 50 CM SZEROKOŚĆ: 33,46 CAL GŁĘBOKOŚĆ: 18,11 CAL WZROST: 19,68 CAL |
Materiał | KORPUS: MARMUR CARRARA MARQUINA, MARMUR NERO MARQUINA, STAL NIERDZEWNA POLEROWANA |
Gwarancja | 24 miesiące |
Styl wyposażenia wnętrz | Styl nowoczesny |
Przeznaczenie | Do salonu |
Zobacz katalog
Wideo
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.