Oryginalny portugalski wieszak na ubrania
Oryginalne meble z Portugalii
SKU: Cov-Scalene clothing racks big
Dostępność produktu: Na zamówienie -
Zobacz inne produkty z kategorii Stojaki na ubrania premium lub producenta Covet Collection
Opis
Wyraziste ubrania zasługują na wyeksponowanie na eleganckich wieszakach. Ten zestaw dwóch wieszaków na ubrania ze stali nierdzewnej lakierowanej na czarno i polerowanej jest idealny do sklepów z modą lub garderoby w głównej sypialni, gdzie można wyeksponować piękne markowe ubrania.
Marka Covet Collections jest częścią grupy Covet House. W ciągu ostatnich kilku lat COVET HOUSE umocnił swoją pozycję najpotężniejszego narzędzia do inspirowania i pobudzania kreatywności. Marka jest dumna z ze swojego portfolio klientów, z którymi ściśle współpracują, pomagając w tworzeniu najwybitniejszych projektów wnętrzarskich. Oferuje własnych 12 marek, ponad 2000 stylowych produktów w kilkunastu kategoriach, ponad 1300 inspiracji oraz szeroką gamę stylów, materiałów i wykończeń pasujących do każdego rodzaju projektu.
Dzięki Covet House zyskujesz wszystko w jednym procesie poszukiwania, wyboru, zamawiania i dostarczania wyjątkowych projektów do Twoich prywatnych lub publicznych wnętrz. Marka pracuje ramię w ramię, aby sprostać potrzebom projektowym, od szybkich rozwiązań, takich jak gotowe do wysyłki przedmioty, po kreacje na zamówienie, które sprawiają, że projekt jest jeszcze bardziej dostosowany do jego celu lub stworzonej koncepcji. Covet House oferuje wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu.
Atrybuty / szczegóły
SKU | Cov-Scalene clothing racks big |
Producent | Covet Collection |
Model | Scalene clothing racks big |
Wymiary | SZEROKOŚĆ: DUŻA: 160 CM GŁĘBOKOŚĆ: DUŻA: 60 CM WZROST: DUŻY: 160 CM SZEROKOŚĆ: DUŻA: 62,99 CAL GŁĘBOKOŚĆ: DUŻA: 23,62 W WZROST: DUŻY: 62,99 CAL |
Materiał | KORPUS: CZARNY LAKIER POŁYSKOWY, POLEROWANA STAL NIERDZEWNA |
Gwarancja | 24 miesiące |
Styl wyposażenia wnętrz | Styl nowoczesny |
Przeznaczenie | Do domu |
Zobacz katalog
Wideo
Opinie
Brak opinii dla tego produktu.