Kolekcja Ozzio Italia charakteryzuje się szczególną interpretacją współczesnego życia, będącą wynikiem wizji, która jest w stanie zebrać inspiracje z całego globu oraz przekształcić je w propozycje o niepowtarzalnym włoskim stylu.
Ozzio Italia położył podwaliny pod międzynarodową sieć sprzedaży od lat 90. XX wieku. Dziś fabryka jest firmą referencyjną w dziedzinie mebli wielofunkcyjnych, o ugruntowanej obecności w Europie, Ameryce, Azji i Rosji, potwierdzonej przez 10 salonów instytucjonalnych w najważniejszych miastach świata.
Propozycje Ozzio Italia są tak innowacyjne, że nawet metody produkcji są wyjątkowe. Know-how, w którym technologia prowadzi dialog z korzeniami rzemieślniczego laboratorium. Dwa aspekty, które są częścią codziennej rzeczywistości wszystkich wysoce wyspecjalizowanych pracowników Ozzio Italia, którzy dbają o każdy szczegół kolekcji własnymi rękami.
Udzielanie nowych odpowiedzi na style i potrzeby życia oznacza przede wszystkim tworzenie metod produkcji tego, co wcześniej nie istniało. Oznacza to przełożenie z czasem idei ruchu na prostą i niezawodną mechaniczną rzeczywistość. To tworzenie poszczególnych komponentów, które umożliwiają zaskakujące przekształcenia tabel. Więc, to też wniesienie w przyszłości starożytnej wiedzy o materiałach takich jak drewno i metal.
Ciągła współpraca z włoskimi i światowymi projektantami jest fundamentem idei filozofii Ozzio Italia. Rewolucjonizuje ona nowoczesne życie, definiowane przez coraz mniejsze przestrzenie, tworząc przekształcalne, wielofunkcyjne meble o różnych zastosowaniach. Prawdziwe kreatywne partnerstwo, które rozpoczęło się w 2005 roku i jest wzbogacone o zaskakujące spotkania, projekty i innowacje. To jest prawdziwy świat ekskluzywnych mebli, które tworzą najlepsi włoscy rzemieślnicy.
Bardzo ciekawa historia firmy Ozzio Italia rozpoczyna się w 1961 r. W kolebce wielu doskonałości włoskiego designu: dzielnicy Brianza na północ od Mediolanu. W pierwszym rzemieślniczym laboratorium rodziny Pozzoli kultywuje się jakość. A dzięki tej filozofii i silnej więzi z jej terytorium firma staje się dziś międzynarodową marką, obecną dzięki swoim produktom na 5 kontynentach.
To szczera prawda o fascynującej historii oraz pozytywnego patrzenia w przyszłość. Tylko w takiej korelacji można zbudować elitarną firmę na miarę rozpoznawalności na całym świecie.