Małe skarby, KLASYKA KOLEKCJONALNA FLAME TREE została wybrana, aby stworzyć zachwycającą i ponadczasową domową bibliotekę. Każda oszałamiająca edycja prezentowa zawiera luksusowe wykończenie okładek, znaczniki wstążki, luksusowe wyklejki i złocone krawędzie. Pełnemu tekstowi towarzyszy Słownik terminów wiktoriańskich i literackich stworzony dla współczesnego czytelnika.
Zawiera zarówno Alicję w Krainie Czarów, jak i Po drugiej stronie lustra, ta nowa edycja łączy klasyczne opowieści, oferując pełną historię Alicji, Czerwonej Królowej, szalonego Kapelusznika i niesamowitą obsadę postaci stworzoną przez matematyka i króla nonsensownego wiersza Karola Lutwidge'a Dogsona. Ukochane postacie wirują w świecie gadających stworzeń, znikających kotów i szalonych osobliwości, opowiedzianych z szybką oszczędnością przez pisarza, którego wpływ na współczesną fantazję jest często pomijany. Wiele filmowanych (w tym nagrodzonej przez Tima Burtona Alicji w Krainie Czarów), animowanych i ponownie publikowanych dzieł Dodgsona to szalenie zabawna przejażdżka dla dzieci, ale pełna symboli i satyry także dla dorosłego czytelnika.
Wyjątkowe tytuły oraz szeroka gama autorów to obraz marki Flame Tree Publishing.
„Celem… jest zmycie kurzu codziennego życia z naszych dusz” Pablo Picasso.
„ Flame Tree Publishing zmywa kurz z codzienności” od ponad dwudziestu lat, tworząc książki ilustrowane od 1992 r., kalendarze artystyczne od 1998 r. i ilustrowane e-booki od 2009 r. Na ich szerokiej liście są potężni i elokwentni artyści, tacy jak Erté oraz Alphonse Mucha, uzupełniani przez obszerne licencje w nagradzanej linii kalendarzy, z Tate, V&A, RSC, RA i wieloma innymi.
Dzięki szerokiej gamie autorów, redaktorów i pisarzy, od Vladimira Ashkenazy'ego, Steve'a Hacketta, Johna Howe'a, Sir George'a Martina, Briana Maya, Paula du Noyera, Paco Peña, Stanleya Sadie, firma stara się tworzyć ilustrowane projekty, które są niedrogie, użyteczne i piękne . Oprócz tytułów drukowanych, wyjątkowa oferta praktycznych książek kucharskich, książek o muzyce, kulturze popularnej i stylu życia jest coraz częściej dostępna w formatach cyfrowych. Producent uważa, że dobrze ocenione, przemyślane treści powinny być wybierane w wielu różnych formatach, których wymagają ich czytelnicy.