Dostępne 24h
obrazek 1 Atrament Pelikan Edelstein Olivine 50 ml

Atrament Pelikan Edelstein Olivine 50 ml

Atrament Edelstein do piór wiecznych

110,00 zł

SKU: PE-300674

Dostępność produktu: Na zamówienie - od 7 dni do 5 tygodni

Zobacz inne produkty z kategorii Atramenty do piór wiecznych lub producenta Pelikan z wysyłką w 24 godziny

Zadzwoń i zamów przez telefon:

+48 660 777 937 +48 577 036 777

Opis

Kolekcja atramentów Edelstein obejmuje wspaniałe kolory ze specjalnym składnikiem, który zapewnia wyjątkowo gładkie pisanie, a jednocześnie pielęgnuje Twoje pióro wieczne. Niemieckie słowo „Edelstein” tłumaczy się jako kamień szlachetny, a każdy kolor odpowiada pięknej kolorystyce klejnotu z całego świata. Prestiżowy szklany flakon swoim wyglądem przypomina oszlifowany diament, co nadaje całej kolekcji niezwykle eleganckiego akcentu. Idealny prezent dla siebie i tych, których kochasz.

Początki firmy Pelikan sięgają chemika Carla Hornemanna, który 28 kwietnia 1838 roku przedstawił swoim klientom ofertę na farby olejne, akwarele i tzw. archiwum Pelikan – był fundamentem linii produkcyjnej firmy, z której rozwinęła się znana na całym świecie marka. Niemiecki producent zajmuje się wytwarzaniem ekskluzywnych artykułów piśmienniczych.

Kilkudziesięcioletnie doświadczenie, specjalnie przeszkoleni pracownicy oraz najwyższa staranność na każdym etapie procesu produkcji sprawiają, że każdy produkt jest solidnie wykonany oraz unikatowy. W zależności od modelu stalówki wykonane są z 14 lub 18-karatowego złota. Ponadto są czasami rodowane, aby uzyskać srebrny połysk. Zdobienie na stalówce jest typowe dla każdego modelu.

Instrumenty piśmienne niemieckiej marki Pelikan z charakterystycznym żywicznym korpusem oraz klipem w kształcie dzioba pelikana, przez lata stały się symbolem najlepszego smaku i wyrafinowania.

Atrybuty / szczegóły

SKU PE-300674
Producent Pelikan
Kolekcja Edelstein
Model 300674
Kolory Olivine
grawer TAK
Gwarancja 24 miesiące
Dodatkowe informacje Pojemność 50 ml

Zobacz katalog

Opinie

Brak opinii dla tego produktu.