
Opony do najdroższych samochodów sportowych i luksusowych muszą zapewniać znakomite osiągi oraz wyjątkowy komfort jazdy. Dlatego w takich autach nie montuje się tanich opon, a produkty z segmentu premium, które wykorzystują zaawansowane rozwiązania i najnowocześniejsze technologie. Jakie opony letnie powinni brać pod uwagę kierowcy najdroższych i najszybszych samochodów?
Continental PremiumContact 7 – idealna równowaga osiągów oraz komfortu
Model Continental PremiumContact 7 może być znakomitym wyborem do sportowej limuzyny, dzięki swojej wyjątkowej specyfice. Cechuje się on bowiem znakomitymi osiągami – oferuje m.in. wyjątkowo krótkie drogi hamowania i dynamiczne sportowe prowadzenie, a także wysoką przyczepność na mokrej nawierzchni, ale pozostaje przy tym również wyjątkowo komfortowy. Dzięki temu umożliwia wygodne podróżowanie i bezpieczną jazdę w każdych warunkach sezonu letniego, ale gdy przychodzi potrzeba, aby wykorzystać wysoką moc silnika, skutecznie przenosi ją na asfalt, dostarczając precyzyjne i satysfakcjonujące doznania z jazdy – ten model jest dostępny na www.sklepopon.com/model-opony/continental-premiumcontact-7.
Bridgestone Potenza Sport – dynamiczna w każdych warunkach
Bridgestone Potenza Sport to z kolei model, który jest zdecydowanie sportowy. W efekcie może być optymalnym wyborem m.in. do luksusowych sportowych sedanów i coupé, których kierowcy przedkładają osiągi ponad komfort jazdy. Te opony charakteryzują się sportowym zacięciem, które jest wyjątkowo wyraźne zarówno w suchych warunkach, jak i na mokrej nawierzchni. Dzięki temu umożliwiają dynamiczną jazdę również w deszczu i mogą sprostać wymaganiom sportowych samochodów, które nie są użytkowane wyłącznie podczas słonecznej pogody – opony Bridgestone Pontenza Sport można zamówić na www.sklepopon.com/model-opony/bridgestone-potenza-sport.
Pirelli P Zero PZ5 – do codziennej jazdy supersamochodem
Opony Pirelli P Zero PZ5 opracowano tak, aby ułatwić codzienne korzystanie z najszybszych samochodów sportowych i supersamochodów. Mieszanka gumowa wykorzystuje dodatki poprawiające prowadzenie i hamowanie w różnych warunkach. Dzięki temu ułatwia zachowanie skuteczności np. w chłodniejsze letnie poranki, gdy samochód o ogromnej mocy silnika może sprawiać kłopoty z utrzymaniem przyczepności. Rowki i nacięcia bieżnika służą m.in. poprawie skuteczności hamowania, ale zoptymalizowano je także w zakresie redukcji hałasu. W efekcie są w stanie odczuwalnie poprawić komfort w trakcie codziennego użytkowania. Oczywiście ten model jest w znacznym stopniu nastawiony na osiągi – aby zapewniać pełną satysfakcję z jazdy i przyjemność z pokonywania zakrętów.
Fot. freepik.com
Michelin Pilot Sport S 5 – gdy lubimy również sprawdzić się na torze wyścigowym
Michelin Pilot Sport S 5 to inna propozycja do najszybszych samochodów sportowych i supersamochodów. Ten model został opracowany w celu połączenia możliwości jazdy na drogach publicznych oraz osiągania możliwie wysokich parametrów na torach wyścigowych. W efekcie świetnie sprawdzi się w samochodach użytkowanych również podczas wydarzeń takich jak Track Day, gdzie można wykorzystywać osiągi samochodu bez ograniczeń prędkości. Jednocześnie umożliwia dojazd na tor „na kołach”, a bieżnik Dual Sport z technologią Bi-Compound pozwala zachować odpowiednie bezpieczeństwo także w trakcie deszczu.
Vredestein Sprint Classic – luksusowe auta zabytkowe również wymagają odpowiednich opon
Vredestein Sprint Classic jest modelem stworzonym po to, aby luksusowe samochody zabytkowe mogły zapewnić bezpieczeństwo i komfort zgodne z teraźniejszymi standardami. Jednocześnie bieżnik tego modelu otrzymał klasyczny wzór, dzięki któremu zabytkowy wóz utrzymuje swój klasyczny wygląd w każdym milimetrze – samochody takie jak np. Jaguar E-Type z lat 60. zdecydowanie nie prezentują się w pełni stylowo na oponach ze współczesnym bieżnikiem. Ten model opon sprawia natomiast, że samochody zabytkowe nie tylko wyglądają tak, jak powinny. Mogą zapewnić również wyższą ochronę przed aquaplaningiem, a także lepszą stabilność oraz przyczepność niż na oponach, które produkowano w ich czasach. Dzięki temu korzystanie z auta zabytkowego staje się dużo łatwiejsze i bezpieczniejsze, pomimo braku nowoczesnych systemów wsparcia kierowcy.
Artykuł sponsorowany